  • 1. Data: 2004-10-25 21:19:25
    Temat: umowa zlecenie a ksiazeczka zdrowia
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Witam,

    Zatrudnilem pracownika na umowe zlecenie. Czy powinienem mu podbijac
    ksiazeczke zdrowia? (kiedy/jak/po co?)

    Bede wdzieczny za odpowiedz.

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2004-10-25 21:45:01
    Temat: Re: umowa zlecenie a ksiazeczka zdrowia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pitus" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze, to czy go ubezpieczyłeś. Po drugie, czy zatrudniasz odpowiednią
    ilość pracowników, by to robić sam, bo z tego co wiem, to poniżej iluś tam
    osób ZUS to robi. nie chce mi się szukać ustawy, ale bodaj 20 osób.

  • 3. Data: 2004-10-28 16:16:20
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > U?ytkownik "Pitus" <p...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Po pierwsze, to czy go ubezpieczy?e?. Po drugie, czy zatrudniasz odpowiedni?
    > ilo?? pracownik?w, by to robi? sam, bo z tego co wiem, to poni?ej ilu? tam
    > os?b ZUS to robi. nie chce mi si? szuka? ustawy, ale bodaj 20 os?b.

    zatrudniam tylko jedna na umowe zlecenie.

    czyli mam pracownika odeslac do zus?

    dziekuje za odpowiedz.

    pozdrowienia
    p.