  • 21. Data: 2004-10-19 11:29:43
    Temat: Re: STRAZ MIEJSKA
    Od: <d...@k...com>

    > Zaraz, zaraz...
    > A pod adresem strażników to słowo już nie jest obelżywe ?

    JEST. Chcesz telefon do komendanta w moim miescie?

  • 22. Data: 2004-10-19 11:41:10
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik <d...@k...com> napisał w wiadomości
    > SUGESTIA:
    > "sluchaj stary nie masz podstaw
    > znak taki dotyczy rowniez chodnika nawet jesli nie ma tam takowej
    tabliczki.
    > przykra sprawa z ta 100
    > pozdrawiam"
    >
    > Ale nie tutaj widze jeden madrzejszy od 2
    > I nie chodzi o pomoc tylko kto lepszy.

    Krzysiek napisał Ci to o godzinie 11:46, a szerszeń o 11:41.
    A że nikt Cie nie pogłaskał po główce ? Przeczytaj swój pierwszy post, może
    zrozumiesz dlaczego...

    Monika

  • 23. Data: 2004-10-19 11:41:54
    Od: <d...@k...com>

    > Nie czuję takiej potrzeby.
    > Po prostu bawi mnie jeśli ktoś na grupie grozi paragrafami za coś, czego
    > sam
    > się dopuszcza...
    >
    > Monika

    Jestes przewrazliwiona i za duzo sobie dopowiadasz.
    Jakie grozi? hehe "?" - czy ten znak oznacza grozbe? ;)

    W ogole jestes zabawna, smieszna, ladna no i na pewno wybitnie inteligentna
    ;)

    Opuszczam was mam potrzebe fizjologiczna.

    ---------------
    znudzilo mi sie

  • 24. Data: 2004-10-19 11:42:29
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

  • 25. Data: 2004-10-19 14:19:58
    Od: "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl>

    > DODALEM, ze jestem bezrobotny i nie zaplace tego mandat

    powiedz mi jak ty to robisz, jestes bezrobotny a na paliwo masz?
    moze na wodzie jezdzisz?

    --
    Miałem, ale sprzedałem http://tinyurl.com/46nbg
    "Jestem Jim, ale większość mówi na mnie - Jim"

  • 26. Data: 2004-10-19 15:32:31
    Od: "Krzysztof" <k...@o...pl>

    (nie wylaczylem nawet silnika).

    Kolejne wykroczenie przeciwko kod. drod.
    kk

  • 27. Data: 2004-10-19 17:06:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik <d...@k...com> napisał w wiadomości

    Dresik wjechal na chodnik, zatarasowal go, wlaczyl swiatla awaryjne i
    polazl.
    Straz miejsca przypadkowo zachowala sie tak jak powinna.
    A on jeszcze podskakuje.

    Nie plac. Pojdziesz odsiedziec grzywne w pierdlu, to zmiekniesz.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 28. Data: 2004-10-19 17:06:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > powiedz mi jak ty to robisz, jestes bezrobotny a na paliwo masz?
    > moze na wodzie jezdzisz?

    Bąki puszcza :-)

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 29. Data: 2004-10-19 17:41:36
    Od: <d...@k...com>

    > Nie plac. Pojdziesz odsiedziec grzywne w pierdlu, to zmiekniesz.

    GŁUPIŚ

  • 30. Data: 2004-10-19 17:48:12
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SQLwysyn wrote:
    > Nie plac. Pojdziesz odsiedziec grzywne w pierdlu, to zmiekniesz.

    zorganizowanym przez Ciebie?

    KG