  • 1. Data: 2004-10-19 08:08:01
    Temat: Odbior poleconego z sadu
    Od: "Info" <n...@o...pl>

    Witam,
    Jak wyglada kwestia, jesli ktos odebral list polecony skierowany do mnie nie
    powiadamiajac mnie o tym ?? Podpisal sie moim nazwiskiem ( czytelnie) wiec w
    swietle prawa zostalem powiadomiony o decyzji sadu. Czy moge zglosic na
    policje zawiadomienie o przestepstwie podszywania sie podemnie i
    falszowaniem podpisu ?? Wymagaloby to opinii grafologa ktory tani nie jest.
    Kto za to zaplaci??

    pozdr

    J.

  • 2. Data: 2004-10-19 09:35:41
    Temat: Re: Odbior poleconego z sadu
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 10:08:01 +0200, Info <n...@o...pl> napisał:

> [...]
    > policje zawiadomienie o przestepstwie podszywania sie podemnie i
    > falszowaniem podpisu ?? Wymagaloby to opinii grafologa ktory tani nie

    Jeżeli ktoś się podpisał za ciebie to w świetle prawa nie zostałeś
    powiadomiony. Złóż pismo powołując się na tę okoliczność, jednocześnie
    złóż zawiadomienie o przestepstwie fałszerstwa.

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-19 15:03:24
    Od: "Info" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsf319rghmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Jeżeli ktoś się podpisał za ciebie to w świetle prawa nie zostałeś
    > powiadomiony. Złóż pismo powołując się na tę okoliczność, jednocześnie
    > złóż zawiadomienie o przestepstwie fałszerstwa.

    Tak myslalem...
    dzieki

    J.