  • 1. Data: 2004-10-19 09:35:16
    Temat: STRAZ MIEJSKA
    Od: <d...@k...com>

    Zatrzymuje sie po bulke kolo sklepu (w zasadzie na przeciwko) zaznacze ze na
    CHODNIKU, zadne kolo nie bylo na drodze (chodnik bardzo szeroki nie
    blokowalem tez pieszych) wlaczylem awaryjne wyskoczylem po zakupy (pol
    minuty) wychodze, patrze - straz miejska - i mowi mi jeden z 2 ze jest zakaz
    zatrzymywania sie na poczatku tej DROGI. Mowie, ze zgadza sie ale nie pisze
    ze dotyczy rowniez chodnika A JA WLASNIE STOJE NA CHODNIKU poza tym co w
    momencie awarii samochodu, ktora sygnalizuje.

    Powiedzial ze mialem zepchnac na parking (na przeciwko platny)
    poza tym mialem wyciagnac TROJKAT. (Pytam czlowieku i co mam go postawic na
    chodniku dla pieszych, kiedy moj samochod nie stoi w ogole na drodze? czy
    moze mialem postawic ten trojkat na drodze blokujac w ten sposob ruch mimo,
    ze na tej drodze nie stalem.

    To mi powiedzial, ze dobrze wie, ze nie chodzi o awarie tylko bylem po
    zakupy.

    DODALEM, ze jestem bezrobotny i nie zaplace tego mandatu to WLEPILI MI 100
    zl + 1 (BO TAK MOWI TARYFIKATOR)
    i to wszystko za minute postoju na awaryjnych.

    Pytanie. Czy moge sie odwolac czy jest w ogole sens jesli tak to na czym
    bazowac.
    PS. Podpisalem ten mandat.

    I nie wiem czy chce im cos bardziej udowodnic czy sobie.
    Jesli jest cos co moze byc powodem odmowy i skierowaniem sprawy do sadu
    poprosze o taki argument.

    A jutro postawie tam samochod na caly dzien.

    Pozdrawiam

    mowie ze jestem bezrobotny i nie mam 1,5 zl a pcham tylko w weekendy. no to
    100 zl + punkt.
    To mu powiedzialem ze dzisiaj ja jestem bezrobotny a jutro TY nara debile

  • 2. Data: 2004-10-19 09:41:11
    Temat: Re: STRAZ MIEJSKA
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <d...@k...com> napisał w wiadomości

    > Pytanie. Czy moge sie odwolac

    mozesz :) jak lubisz

    > czy jest w ogole sens jesli tak to na czym bazowac.

    na swojej nieznajomosci przepisow

    juz od kilku lat znaki dotyczace zakazu postoju czy zatrzymywania
    automatycznie tycza sie chodnika i zatoczek, teraz tabliczka musi mowic ze
    "nie dotyczy"

    > A jutro postawie tam samochod na caly dzien.

    gratuluje, zasilis kase miejska :)

  • 3. Data: 2004-10-19 09:46:46
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > ze dotyczy rowniez chodnika A JA WLASNIE STOJE NA CHODNIKU poza tym co w
    > momencie awarii samochodu, ktora sygnalizuje.

    Zakaz zatrzymywania dotyczy teraz i chodnika i jezdni, chyba ze pod
    znakiem jest uscislenie zakresu jego obowiazywania.

    Mieli racje. Pelno jest takich, ktorzy mysla, ze awaryjne chronia ich
    przed mandatem za nieprawidlowe parkowanie ... zaplac i nie grzesz
    wiecej ;-)

  • 4. Data: 2004-10-19 09:46:48
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 11:46:46 +0200, KrzysiekPP <k...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > Mieli racje. Pelno jest takich, ktorzy mysla, ze awaryjne chronia ich
    > przed mandatem za nieprawidlowe parkowanie ... zaplac i nie grzesz

    A na upartego za właczenie awaryjnych mogą go skasować za nadużycie
    sygnałów.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 5. Data: 2004-10-19 09:49:03
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik <d...@k...com> napisał w wiadomości
    > A jutro postawie tam samochod na caly dzien.

    I za to właśnie kocham Polaków :)

    Monika

  • 6. Data: 2004-10-19 09:52:01
    Od: <d...@k...com>

    Moja nieznajomosc przepisow OK.
    W polskim prawie jest tak, ze wszystko jest bardzo klarowne
    Jesli powinni na dole dopisac promien wokol znaku wtedy bedzie OK.

    Jest jeszcze roznica miedzy upierdliwym typem a normalnym ludzkim
    zachowaniem.
    bo w tym jebanym miescie nie mozna nigdzie stanac a w zasadzie zatrzymac
    sie.

    W dupie mam straz miejska bo jak sie cos dzieje to ich nie ma
    A nie bede placil 4 zl za parking kiedy kupuje cos za 2 zl

    Ich zadanie polega na zakladaniu blokad i wdypianiu mandatow, bo za to maja
    wyplaty.
    Nic nie zaplace komornik tez czlowiek za rok sie spotkamy.

  • 7. Data: 2004-10-19 10:10:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <d...@k...com> napisał w wiadomości
    >

    > I za to właśnie kocham Polaków :)

    Alke to tylko debil;) Tacy są wszędzie.

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2004-10-19 10:20:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A nie bede placil 4 zl za parking kiedy kupuje cos za 2 zl

    A jednak strażnik był mądrzejszy od ciebie:)

    Leszek

  • 9. Data: 2004-10-19 10:32:28
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cl2p7a$cgr$1@opal.icpnet.pl>, Leszek wrote:

    > Alke to tylko debil;) Tacy są wszędzie.

    Ale w różnych proporcjach.

    Renata

    PS Okazuje się, że wiersz Macierzyńskiego z sygnaturki najczęściej
    pasuje do postów z tej grupy.

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 10. Data: 2004-10-19 10:33:42