  • 11. Data: 2004-10-19 10:42:54
    Temat: Re: STRAZ MIEJSKA
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <d...@k...com> napisał w wiadomości
    news:cl2ocj$di1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nic nie zaplace komornik tez czlowiek za rok sie spotkamy.

    nie za rok, tylko jak przypuszczam za pol roku najdalej :) i nie komornik a
    urzad skarbowy, i nawet sie nie spotka, tylko sciagnie ci z konta bankowego,
    albo najblizszego zwrotu od podatku i tylko raczy, albo i nie cie o tym
    powiadomic :)

  • 12. Data: 2004-10-19 10:44:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Kogo nazywasz debilem?
    > Art. 216 § 1

    szkoda ze taki opcykany z krd nie jestes

  • 13. Data: 2004-10-19 10:47:37
    Od: <d...@k...com>

> [...]
    > a urzad skarbowy, i nawet sie nie spotka, tylko sciagnie ci z konta
    > bankowego, albo najblizszego zwrotu od podatku i tylko raczy, albo i nie

    Jesli jestes bezrobotny nie ma z czego (konto, whatever)

    Jesli pracujesz np na najnizszej krajowej (ROWNIEZ NIE MOZE - nie ma
    podstaw)

    i po pol/roku dostajesz upomnienie cena mandatu + 15 zl (koszt upomnienia)
    po 2,3 zawita komornik

  • 14. Data: 2004-10-19 10:52:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > i po pol/roku dostajesz upomnienie cena mandatu + 15 zl (koszt upomnienia)
    > po 2,3 zawita komornik

    baju baj :)
    moze w twoim miescie tak jest, albo weszly nowe przepisy
    w wawie wiesniaki nie wysylaja powiadomien, a po pol roku dostalem list z us
    o zablokowaniu konta :) (aby bylo weselej, konta ktore dawno zlikwidowalem)
    ale zawsze

  • 15. Data: 2004-10-19 10:53:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <d...@k...com> napisał w wiadomości

    > Kogo nazywasz debilem?
    > Art. 216 § 1

    Dla mnie debilem jest:

    1.mający prawko a niewiedzący, że zakaz zatrzymywania dotyczy również
    chodnika oraz tego, że chodnik to część drogi.
    2.cwaniak zatrzymujący się pod zakazem i włączający światła awaryjne
    3. mówiący straznikowi, że nie zapłaci mandatu(jakby go to interesowało) ale
    go podpisuje
    4.piszący na grupę "To mu powiedzialem ze dzisiaj ja jestem bezrobotny a
    jutro TY nara debile " i "A jutro postawie tam samochod na caly dzien."

    I wychodzi mi na to ŻE TO TY;))))
    A nazwanie czegoś lub kogoś "po imieniu" lub stwierdzenie faktu nie jest
    znieważeniem:)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2004-10-19 11:05:52
    Od: <d...@k...com>

    Nie interesuje mnie kto dla Ciebie jest debilem
    (nawet jesli Twoje rozumowanie wydaje Ci sie sluszne i wielu innym rowniez).
    Nie interesuje mnie rowniez kto Cie wystrugal.

    Uzyles slowa, ktore uwaza sie za obelzywe pod moim adresem. I to jest fakt.
    Nazywanie rzeczy po imieniu to dla prostakow.
    Mogles byc bardziej "lotny"

    Jak zaplacisz kiedys mandat 100 zl (w moim odczuciu za nic)
    zobaczymy wtedy Twoj stoicki SPOKOJ.

  • 17. Data: 2004-10-19 11:19:34
    Od: <d...@k...com>

    > Dla mnie debilem jest:

    > 2.cwaniak zatrzymujący się pod zakazem i włączający światła awaryjne

    Ty czlowieku chyba popadles w jakis schematy myslowe.
    zakaz byl 200 metrow wstecz (dotyczy calej drogi)
    Nie zwyklem parkowac na platnym parkingu 100 m dalej
    kiedy chce kupic bulke przy drodze (nie wylaczylem nawet silnika).
    Wyskoczylem w pospiechu i nie bylo mnie do minuty.

    > 3. mówiący straznikowi, że nie zapłaci mandatu(jakby go to interesowało)
    > ale go podpisuje

    Mowie ze nie zaplaca (skoro jestem bezrobotny) i podpsuje, zeby sprawa nie
    byla skierowana
    do sadu grodzkiego.

    > A nazwanie czegoś lub kogoś "po imieniu" lub stwierdzenie faktu nie jest
    > znieważeniem:)

    JEST

  • 18. Data: 2004-10-19 11:22:12
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > Jak zaplacisz kiedys mandat 100 zl (w moim odczuciu za nic)
    > zobaczymy wtedy Twoj stoicki SPOKOJ.

    Za jakie nic?

    Od kiedy to załamanie przepisów to "nic" ??

    Monika

  • 19. Data: 2004-10-19 11:23:13
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik <d...@k...com> napisał w wiadomości

    > Uzyles slowa, ktore uwaza sie za obelzywe pod moim adresem.

    Zaraz, zaraz...
    A pod adresem strażników to słowo już nie jest obelżywe ?

    Monika

  • 20. Data: 2004-10-19 11:28:54
    Od: <d...@k...com>

    > Za jakie nic?
    >
    > Od kiedy to załamanie przepisów to "nic" ??

    O co tutaj w ogole chodzi czy tutaj sa same prymitywy?
    Czy ja pisze w imieniu strazy czy swoim?
    Odnosze wrazenie ze dla Was to, ze ktos idzie pod wiatr jest lamaniem
    przepisow.
    A pierdzenie to wykorczenie.

    Besztanie kazdego kto ma jakis "problem"
    Wystarczylo zeby ta dyskusja skonczyla sie na napisaniu

    SUGESTIA:
    "sluchaj stary nie masz podstaw
    znak taki dotyczy rowniez chodnika nawet jesli nie ma tam takowej tabliczki.
    przykra sprawa z ta 100
    pozdrawiam"

    Ale nie tutaj widze jeden madrzejszy od 2
    I nie chodzi o pomoc tylko kto lepszy.

    Ah jeszcze debilna sygnaturka ktora sobie dorobie.
    Nie mozna zbierac pszenicy tam gdzie rosnie trawa.