  • 21. Data: 2020-08-08 01:36:25
    Temat: Re: STAŁO SIĘ Będę się sądził z bankiem o franki
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-06, WS <L...@c...pl> wrote:

    > w skarajnym wypadku wygraja zero, więc różnica jest dość duża ;)

    Niby racja, ale przecież zero (czy inna mała kwota) to nie wygrana, więc
    trzeba by dać odpowiednie zastrzeżenie i już.

    > ,dodatkowo przy procencie od kwotykredytu nie mają żadnej motywacji do
    > walki o więcej...

    Pytanie, czy jest tu jest jakieś pole manewru, które pozwalałoby ugrać
    więcej. Ale zgadzam się, bezpieczniej od wygranej.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2020-08-17 12:29:24
    Od: p...@g...com

    kiedy wiedza ze wygrana jest gwarantowana nie biora kasy z gory (np niedozwolone
    klauzule skandii)
    proponuja 2 warianty:
    pierwszy z udzialem wlasnym (kilkaset pln) i wiekszy procent zostaje z odzysku
    drugi bez udzialu wlasnego i mniejszy procent zostaje z odzysku

  • 23. Data: 2020-08-18 14:31:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 sierpnia 2020 15:31:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > "3. Niedopuszczalne jest zawieranie przez adwokata umowy z klientem,
    > która przewidywałaby obowiązek zapłaty honorarium za prowadzenie
    > sprawy uzależniony wyłącznie od ostatecznego wyniku sprawy. Adwokat
    > może zastrzec w umowie z klientem dodatkowe honorarium za pozytywny
    > wynik sprawy"

    Ja się nie znam ale tu o adwokatach pisze a nie np radcach prawnych czy
    pełnomocnikach klienta