  • 1. Data: 2020-08-05 20:59:53
    Temat: Widziałem "stłuczkę"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Widziałem jak ktos jadac uszkodził inne auto.
    Zapisałem numery rejestracyjne obu aut.

    Co powinienem zrobić?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 2. Data: 2020-08-06 11:40:29
    Temat: Re: Widziałem "stłuczkę"
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na adres "stopagresjidrogowej gov pl"?

    -----

  • 3. Data: 2020-08-06 17:22:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.08.2020 o 20:59, Budzik pisze:
    > Hej
    > Widziałem jak ktos jadac uszkodził inne auto.
    > Zapisałem numery rejestracyjne obu aut.
    >
    > Co powinienem zrobić?

    Ja bym wziął kartkę papieru i włożył informacje za wycieraczkę
    uszkodzonego pojazdu. Podajesz numer sprawcy oraz numer telefonu do
    siebie. Zostaw decyzję pokrzywdzonemu. Czasem może nie chcieć nadawać
    temu zdarzeniu biegu. Możesz również z miejsca zdarzenia poinformować
    Policję. Ucieczka z miejsca kolizji jest sama w sobie wykroczeniem.
    Spora szansa, ze uciekający ma powód istotniejszy, niż zarysowanie
    samochodu.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2020-08-06 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ja bym wziął kartkę papieru i włożył informacje za wycieraczkę
    > uszkodzonego pojazdu.

    Ja tez.
    Ale osoba która mi to opowiadała w pierwszej chwili nie pomyslała a
    teraz to juz nie wiadomo gdzie to auto jest.

    > Podajesz numer sprawcy oraz numer telefonu do
    > siebie. Zostaw decyzję pokrzywdzonemu. Czasem może nie chcieć nadawać
    > temu zdarzeniu biegu.

    Tak byłoby najłatwiej ale taka opcja nie wchodzi w rachube.

    > Możesz również z miejsca zdarzenia poinformować
    > Policję. Ucieczka z miejsca kolizji jest sama w sobie wykroczeniem.
    > Spora szansa, ze uciekający ma powód istotniejszy, niż zarysowanie
    > samochodu.

    No i tu zaczyna sie ciekawie:
    Znajomy twierdzi ze dzwonił, policjant (???) a moze tylko sooba
    odbierajaca numer alarmowy powiadomiła go ze nie moze przyjac takiego
    zgłoszenia bo jest tylko swiadkiem po czym rozłączyła sie kiedy
    probował sie od tego dziwnego komunikatu odwołać...
    Mozliwe?
    Przyznam ze troche nie miesci mi sie to w głowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 5. Data: 2020-08-06 22:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    Na adres "stopagresjidrogowej gov pl"?

    Nie udało się znaleźć adresu IP serwera ze stroną
    stopagresjidrogowej.gov.pl.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 6. Data: 2020-08-06 23:37:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.google.com/search?q=stopagresjidrogowej+gov+pl

    -----

  • 7. Data: 2020-08-07 00:00:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2020 o 22:59, Budzik pisze:

> [...]
    > probował sie od tego dziwnego komunikatu odwołać...
    > Mozliwe?
    > Przyznam ze troche nie miesci mi sie to w głowie.

    Mnie też. No więc znajdź adres email do jednostki Policji, na której
    terenie się to zdarzyło i niech wyśle tam emailem opis sytuacji. Ktoś
    się na pewno odezwie.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2020-08-07 06:54:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > probował sie od tego dziwnego komunikatu odwołać...
    > Mozliwe?
    > Przyznam ze troche nie miesci mi sie to w głowie.

    Normalnie powiedziałbym, że niemożliwe. Ale wzywałem pogotowie do osoby
    z uszkodzonym solidnie kolanem i też pani dyspozytor na mnie
    nakrzyczała, żebym zajął się _swoim_ pacjentem, zniósł po schodach i
    zawiózł do szpitala po pytaniu o nazwisko rozłączyła się. Po trzecim!
    telefonie się udalo, bo za trzecim razem trafiłem inną (prawdopodobnie
    człowiek ze 112 który przełączał na medyczną interweniował, bo nie
    bardzo mógł uwierzyć w co mówię i dopytywał się tym razem o szczegóły
    przed przełączeniem). Najciekawsze to że po sorze i ogarnięciu (gips)
    odmówili możliwości powrotu do domu samochodem i kazali czekać aż będzie
    wolna karetka ze względu na możliwość uszkodzeń wtórnych - a mnie ta
    głupia kurwa kazała targać kobietę po schodach bez gipsu... Po wymianie
    pism okazło się, że panie (zarówno odmawiająca jak i wysylająca zespół)
    zachowały się prawidłowo a mi powinno być wstyd, że tak panią
    zestresowałem pytaniem o nazwisko, że musiała się rozłączyć. Nagranie
    mają ale nie udostępniają...

    Innym razem dyspozytor 112 kazał mi jechać z osobą z udarem mózgu (od
    której byłem 30 minut szybkiej jazdy) na sor i odmówił wysłania zespołu.
    Wtedy dla odmiany chłopki z dziewiątek zachowali się wzorowo -
    dyspozytor jak się zorientował, że prowadzę powiedział, że już
    _w_tej_chwili_ wysyla zespól, więc żebym się nie spieszył z jazdą, bo
    nie chce wysyłać następnego do mnie;) Zanim dojechałem, już było
    ogarnięte. Dzięki temu że zadzwoniłem na dziewiątki osoba teraz jest w
    pełni funkcjonalna i w zasadzie nie da się zauważyć, że przeszła udar.
    Gdybym posłuchał pana dyspozytora...

    Więc normalnie powiedziałbym, że kolega ci zmyśla, ale doswiadczenie
    podpowiada mi, że można mieć pecha i trafić na buca na nr alarmowym.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-08-07 10:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Więc normalnie powiedziałbym, że kolega ci zmyśla, ale doswiadczenie
    > podpowiada mi, że można mieć pecha i trafić na buca na nr alarmowym.

    Racja, podpowiem mu zeby zadzwonił jeszcze raz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 10. Data: 2020-08-07 12:33:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    112 i 997 to numery alarmowe, a nie dla pogaduszek "panie, sto lat temu zapisałem se
    numery".
    Ślij na stopagresjidrogowej (przekierują do właściwej komendy rejonowej) albo
    bezpośrednio do wydziału wykroczeń właściwej
    terytorialnie dla miejsca zdarzenia komendy (jak nie wiesz to ewentualnie do WRD
    komendy wojewódzkiej, przekierują za 2 miechy, ale
    do wojewódzkiej to bym przestępstwa zgłaszał a nie rysy na zderzaku).
    Z uwagi na umiejscowienie terytorialne trzeba podać dokładnie miejsce zdarzenia.

    -----