  • 11. Data: 2020-08-05 23:22:12
    Temat: Re: STAŁO SIĘ Będę się sądził z bankiem o franki
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-05 o 19:03, Shrek pisze:

    > Żele przeczytałem. Myślałem, że masz na myśli, że nieetycznie jest brać
    > za przegraną;)

    Bierze z góry. Niezależnie czy wygra czy przegra.

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-08-06 13:20:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Moze i nie ma
    >
    > http://www.nra.pl/admin/wgrane_dokumenty/2018.01.30_
    Kodeks_Etyki_Adwokackiej_tekst_ujednolicony.pdf

    > "3. Niedopuszczalne jest zawieranie przez adwokata umowy z klientem,
    > która przewidywałaby obowiązek zapłaty honorarium za prowadzenie
    > sprawy uzależniony wyłącznie od ostatecznego wyniku sprawy. Adwokat
    > może zastrzec w umowie z klientem dodatkowe honorarium za pozytywny
    > wynik sprawy"

    Czyli podstawowe honorarium 10zł, dodatkowe w zależnosci od wyniku.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2020-08-06 13:47:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-05, z <...@...pl> wrote:
    > Ale oni chcą od KWOTY KREDYTU.

    Po prawdzie, co za różnica? To ile ugrasz też zalezy od kwoty kredytu,
    czy nie? Bo jeśli tak to tylko kwestia ile %.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2020-08-06 13:49:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Minister niesprawiedliwości (niejaka Budka) swojego ostatniego dnia za biurkiem
    zadbał, by minimalnie było to tysiąc razy więcej.
    Jeśli zrobić przegląd tych ministrów, to największe sqrwysyny były z LSD (m.in.
    Jaskiernia) i P0.

    -----

  • 15. Data: 2020-08-06 14:02:36
    Od: z <...@...pl>

    Nie tylko.

  • 16. Data: 2020-08-06 14:27:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, August 6, 2020 at 1:47:26 PM UTC+2, Marcin Debowski wrote:

    > Po prawdzie, co za różnica? To ile ugrasz też zalezy od kwoty kredytu,
    > czy nie? Bo jeśli tak to tylko kwestia ile %.

    w skarajnym wypadku wygraja zero, więc różnica jest dość duża ;) ,dodatkowo przy
    procencie od kwotykredytu nie mają żadnej motywacji do walki o więcej...

  • 17. Data: 2020-08-06 15:49:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-08-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    Kodeks_Etyki_Adwokackiej_tekst_ujednolicony.pdf

    >Czyli podstawowe honorarium 10zł, dodatkowe w zależnosci od wyniku.

    Moze byc, ale obawiam sie, ze 10 zl to jest ponizej godnosci adwokata.
    To nie jest "co łaska" za msze zwykła, ale jednak "honorarium" ... 100
    zl minimum, czy 500 lepiej brzmi ?

    J.

  • 18. Data: 2020-08-06 17:24:43
    Od: z <...@...pl>

    Nie wiem o jakich Wy tu pieniądzach rozmawiacie ;-)

    Ja zarabiam 1,50/h 20 lat w zawodzie Operatora DTP.

  • 19. Data: 2020-08-06 17:41:12
    Od: z <...@...pl>

    I jestem stary i trzęsą mi się palce. 18,50 za godzinę.

  • 20. Data: 2020-08-08 01:19:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Moze byc, ale obawiam sie, ze 10 zl to jest ponizej godnosci adwokata.
    > To nie jest "co łaska" za msze zwykła, ale jednak "honorarium" ... 100

    Brzmi lepiej, a przy takiej kwocie spornej, dlaczego nie. Czyli problem
    "etyki" adwokackiej mamy rozwiązany? :)

    --
    Marcin