    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SMSy reklamowe od operatora
    Date: Sat, 20 May 2006 15:18:45 +0200

    stebi [###m...@i...pl.###] napisał:
    > Co moge zrobic jezeli dostaje od operatora SMSy reklamowe. Dodam, iz
    > telefon jest abonamentowy na firme, sporawa sie ciagnie od marca
    (wtedy
    > pierwszy raz do nich dzwonilem) i co jakis czas dzwonie i oni mi co
    > chwile ta usluge wylaczaja, a nadal smsy dostaje.

    Zmienić operatora wykazując, że nie wywiązuje się ze swojej umowy.
    Tylko wcześniej pasowało by na piśmie ich wezwać do tego, by mieć
    dowód. Pewnie jedną osobą sie bardzo nie przejmą. Ale jak kilka
    odejdzie, to pomysłodawca straci pracę i sytuacja wróci do normy.

    Teoretycznie mógł byś ewentualnie na drodze cywilnej dochodzić
    odszkodowania, ale wobec braku wymiernych strat, to było by to jakieś
    znikome odszkodowanie za straty moralne. Moim zdaniem nie warto.