  • 41. Data: 2010-03-11 11:54:27
    Temat: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hnahp2$l6j$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >ie widziałem żadnych notatek, ale uzupełnie jeszce jeden wątek, który moze
    >być istotny. Po otrzymaniu nakazu zapłaty. Odwołałem się. Dostałem wezwanie
    >do komendy SOK.

    Jedyną rzeczą, która się rzuca w oczy, tak jak pisał Robert Tomasik było to
    zatrzymanie dokumentu, najłatwiej było to dowodzić i zarzucić potencjalną
    bezprawność. Wtedy..., gdybyś zgłosił. W zasadzie nie wiemy czy i jak
    uzasadnili ten fakt sokiści. Ale wcale nie zdziwiłbym się, gdyby i tak
    znalazła się wtedy notatka, w której by napisane było, iż dokumentu nie
    chciałeś odebrać na stacji lub dostali pilną interwencję, tak, że Ci go nie
    zdążyli oddać...