  • 1. Data: 2010-03-09 10:15:36
    Temat: sprzedaż działki, jak z przekazaniem gotówki
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Witam!

    Zamierzam sprzedać działkę w górach z domem w stanie surowym, mam
    zainteresowanego kupnem, ale chec zaplacic po akcie, i teraz zastanawiam się
    jak rozwiązać przekazanie pieniędzy.

    na zaplate po akcie notarialnzm, raczej sie nie zgodze, ryzyko.

    Jak bezpiecznie to rozwiązać?

    Gotówka u Notariusza?
    Może przedpłatę, opcja na ktora sie nie chce zgodzic?

    Najgorsza opcja to opłata po akcie notarialnzm, ale
    czy można się zabezpieczyć w umowie, że akt notarialny nabiera ważności po
    przekazaniu pieniędzy np na konto?

    3 lata temu kupowałem inną działkę od gminy to musiałem najpierw zapłacić, a
    akt notarialny był spisany dopiero później.

    pozdrawiam
    Amir

    PS
    Dla Zainteresowanych zdjęcia:
    http://tnij.org/niedaleko_krakowa

  • 2. Data: 2010-03-09 13:03:31
    Temat: Re: sprzedaż działki, jak z przekazaniem gotówki
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message
    > Gotówka u Notariusza?
    > Może przedpłatę, opcja na ktora sie nie chce zgodzic?

    bylo dyskutowane fafnascie razy, ostatni raz przed tygodniem