  • 41. Data: 2007-08-08 16:07:14
    Temat: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9bbnc$jf9$3@news.onet.pl Le5zek <l...@w...pI> pisze:

    > Takie sformułowanie dyskwalifikuje cię jako doradcę w sprawach prawa.
    U kogo? U jakiegoś tam Le5zka? Bez jaj, przecież to była kupa śmiechu.
    Nie sądzisz chyba, że twoje zdanie ma dla mnie jakiekolwiek znaczenie?
    A cytat, który podałem pochodził z uzasadnienia orzeczenia kolegium w którym
    byłem świadkiem (jako swiadek zdarzenia), zaś obwinionym mój kolega.
    Więc spadaj ze swoimi głupkowatymi uwagami, bo wiem co piszę.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2007-08-08 16:23:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "e<>n" <n...@v...com> napisał w wiadomości

    > to nie piesi zabijają się na drogach, zabijają ich kierowcy.

    Ale przez rozjechanego gamonia kierowca ma problemy. Traci czas i musi szybę
    wymieniać za swoje pieniądze.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 43. Data: 2007-08-08 17:30:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Popraw jeżeli źle rozumuje, że jak ktoś przechodzi na czerwonym i
    > złapiesz go na tym, to ukarzesz go mandatem mimo, że nie ma innych
    > uczestników ruchu.

    Tutaj nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. Decyzja będzie zależeć od
    wielu przesąłnek - przykładowo:

    1) Widoczności - bo różnica, czy skrzyżowanie jest widoczne i widać
    faktycznie, ze nikt nie jedzie, czy akurat się gościowi udałem, że nikt nie
    jechał.
    2) Zachowania sprawcy - jak widać, ze wystarczy pouczyć, to po co karać?
    3) Tego, czy szedł sam - jak szedł z dzieckiem, to z górnej półki.

    itd.

    Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć.

  • 44. Data: 2007-08-08 17:31:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Oooo. Doszliśmy już do tego, ze musi być zagrożenie;))
    > Idźmy dalej. Niech powie w sądzie, że przecież nikogo nie zabił;)

    Zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego!

  • 45. Data: 2007-08-08 17:32:39
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "e<>n" <n...@v...com> napisał w wiadomości

    > i nie tylko w Irlandii, można wręcz stwierdzić, że jednym z kryteriów
    > poziomu
    > cywilizacyjnego państwa UE jest to czy ważniejszy na jego obszarze jest
    > kierowca
    > czy pieszy... w polsce jestesmy jeszcze na poziomie rozwoju
    > "kierowca-pan", tam
    > już wiedzą, że jeśli ulega to odwróceniu "pieszy-pan" wtedy jest
    > bezpieczniej...
    > :)

    Masz rację. To co napisałeś jest dla mnie najważniejszym wnioskiem
    jaki można bylo wyciągnąc z tego wątku.

  • 46. Data: 2007-08-08 17:47:23
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 8 Aug 2007 04:59:31 +0200, Le5zek napisał(a):

    > Takie sformułowanie dyskwalifikuje cię jako doradcę w sprawach prawa.

    A nie ma racji?
    --
    marcin

  • 47. Data: 2007-08-08 17:55:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Ma i to poważne. Czerwone światło oznacza zakaz prrzejścia/przejazdu.
    > A szkodliwość społeczna tego czynu polega na tym, że kierowca/pieszy
    > olewający jak zwykle czerwone światło, kiedyś nie zauważy
    > samochodu/pieszego jadącego/idącego na świetle zielonym i dojdzie do
    > nieszczęścia.

    Przecież piszesz o czym innym niż pytałeś.

    A niebezpieczeństwo ma być realne a nie hipotetyczno mało prawdopodbne.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 48. Data: 2007-08-08 18:02:21
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]
    > 2) Zachowania sprawcy - jak widać, ze wystarczy pouczyć, to po co karać?
    > 3) Tego, czy szedł sam - jak szedł z dzieckiem, to z górnej półki.

    Tak, tutaj to jest pełna zgoda. Specjalnie wprost zapytałem, czy przepisy
    prawa w takiej sytuacji będą naruszone, ponieważ na początku wątku mozna
    było odnieść wrażenie, że tak nie jest, tym bardziej jak ktoś nie bardzo
    łapie o wcześniej wspominanym naruszeniu zakazów adm. a wykroczeniami itd.
    --
    Maluch

  • 49. Data: 2007-08-08 18:12:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:z4wlzexffqbz.1wybza6axncu8.dlg@40tude.net zly
    <b...@p...fm> pisze:

    > A nie ma racji?
    Wiem, że mam.
    Zrugałem chłopinę słusznie, ale też i trochę go rozumiem - jest biedak
    nielotnego umysłu, a przy tym może mieć np. wujka sędziego i poczuł się w
    swej prostocie dotknięty.
    Nic się wielkiego IMO nie stało.

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2007-08-08 19:04:07
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > A niebezpieczeństwo ma być realne a nie hipotetyczno mało prawdopodbne.

    A skąd wytrzasnąłeś niebezpieczeństwo. Artykuł 92KW o nim milczy.