  • 1. Data: 2007-09-09 12:17:26
    Temat: Rozwod koszta
    Od: "Marcin C." <M...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie zlozylem pozew o rozwod w sadzie okregowym w biurze podaniowym.
    Nie dostalem rzadnego pokwitowania jedynie egzemplarz pozwu ze stemplem. Jak
    to jest z oplatami? Czy powinienem wniesc oplate teraz na jakies konto Sadu
    czy zostane poinformowany listownie o kwotach i terminie zaplaty?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2007-09-09 12:36:17
    Temat: Re: Rozwod koszta
    Od: "Marcin C." <M...@w...pl>

    Dodam jeszcze jedno pytanie. Jak to teraz jest w sprawie rozwodu. Czy sa
    jeszcze rozprawy pojednawcze? Rozwod bez orzekania o winie.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2007-09-09 13:06:06
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Marcin C. dość niespodziewanie napisał(a):

    Co do kosztów - sąd Cię wezwie do zapłaty 600 zł płaqcisz na konto, albo w
    kasie śądu podajac numer sygnatury z wezwania

    > Dodam jeszcze jedno pytanie. Jak to teraz jest w sprawie rozwodu. Czy
    > sa jeszcze rozprawy pojednawcze? Rozwod bez orzekania o winie.

    To zależy, jak umotywowałeś w pozwie, czy wskazałeś okoliczności os których
    zależy uznanie, ze rozprawa pojednawcza/mediacja nie są zasadne, a także
    zależy co pozwana napisze w odpowiedzi na pozew - czy się zgodzi na rozwód
    bez orzekania o winie, czy nie.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2007-09-10 08:36:20
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > --
    > Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    > "kiedy zażywam żeń-szeń, to pamiętam, gdzie położyłem Viagrę"

    witam

    nie ma juz obowiązku przeprowadzania tzw. rozprawy pojednawczej - od razu
    rozpoznawany jest pozew o rozwód; w pozwie mogłeś zawrzeć wniosek o
    przeprowadzenie mediacji, ale druga strona musi się godzić na to, względnie
    zachodzą okoliczności, które pozwalają sądowi z urzędu skierowac sprawe do
    mediacji

    pzdr