  • 1. Data: 2007-09-08 20:07:41
    Temat: Filmy VHS, DVD i DivX
    Od: "McAlex" <m...@i...pl>

    Witam
    Pytanie o filmy nagrane przeze mnie z TV i TV Sat
    Czy mogę legalnie posiadać:
    1. Mam wideo i tv sat., nagrywam film z np. AXN na kasete VHS. Mogę mieć ten
    film ?
    2. Mam nagrywarkę DVD i nagrywam film z AXN na płytę DVD. Mogę mieć ten film
    ?
    3. Mam nagrywarkę DVD i nagrywam film z AXN na płytę DVD i przegrywam na
    dysk twardy w komputerze jako DivX. Mogę mieć ten film ?
    4. Mam komputer z kartą video i nagrywam film z AXN na komputer jako DivX.
    Mogę mieć ten film ?
    5. Mam nagrywarkę DVD ale nie ma mnie w Polsce i pożyczam nagrywarką
    sąsiadowi aby nagrał mi film z TVP1 na płytę DVD. Mogę mieć ten film ?
    6. Czy mogę legalnie zarchiwizować i magazynować filmy nagrane przezemnie z
    TV i TV SAT. na kasetach vhs i płytach dvd na komputerowym dysku twardym w
    formacie DivX ?

    To chyba już wszystko...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-09 10:38:02
    Temat: Re: Filmy VHS, DVD i DivX
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:fbuvfe$abr$1@news2.task.gda.pl,
    McAlex <m...@i...pl> typed:

    > To chyba już wszystko...

    Na wszystkie pytania odpowiedź brzmi tak. Jeśli nie wiesz jak ma na imię
    najmłodszy syn sąsiada to na pytanie z sąsiadem odpowiedź brzmi nigdy w
    życiu :)

    --
    tbr