  • 1. Data: 2007-09-08 17:32:34
    Temat: kilka pytan o wykroczenia
    Od: zxc <d...@c...pl>

    ave

    1. czy za wykroczenie mozna ukarac nieletniego - chlopak ma bodajze
    16-17 lat? - wydaje mi sie ze tak.. ale...

    2. jak wyglada postepowanie jezeli juz raz ktos zostal ukarany z art 51
    kw ale nie wyciagnol z tego wnioskow i dalej swoje? - kolejny mandat czy
    od razu sad?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-08 17:51:09
    Temat: Re: kilka pytan o wykroczenia
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał
    > 1. czy za wykroczenie mozna ukarac nieletniego - chlopak ma bodajze 16-17
    > lat? - wydaje mi sie ze tak.. ale...

    Ukarać od 17 lat. Poniżej można podjąć środki wychowawcze, o ile wykroczenie
    jest w spisie w ustawie o postępowaniu w sprawach nieletnich. To z art. 51
    kw jest w art. 1 par. 2, ust 2, lit b tej ustawy.

  • 3. Data: 2007-09-08 19:13:29
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Ukarać od 17 lat. Poniżej można podjąć środki wychowawcze, o ile wykroczenie
    > jest w spisie w ustawie o postępowaniu w sprawach nieletnich. To z art. 51
    > kw jest w art. 1 par. 2, ust 2, lit b tej ustawy.

    a jak nie jest, to można przyjąć demoralizację i też stosować środki
    wychowawcze

    KG