  • 1. Data: 2002-08-26 19:54:07
    Temat: Rozwód bez pozwanego
    Od: "Jomamoto" <j...@w...pl>

    Sąd nie może dostarczyć mpozwu mojemu mężowi bo nie mieszka już tam gdzie
    ostatnio i nie wiadomo gdzie. Napisali że można ustanowić jakiegoś kuratora
    procesowego dla pozwanego.
    Jak to sie robi i czym to sie je.
    Ja jestem bezrobotna i nie dosc ze nie mam alimentow to jeszcze musze
    zbierac pieniadze na jakiegos kutratora?

    Prosze o pomoc i porady

    Ala

  • 2. Data: 2002-08-26 20:37:36
    Temat: Re: Rozwód bez pozwanego
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    "Jomamoto" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Ja jestem bezrobotna i nie dosc ze nie mam alimentow to jeszcze musze
    > zbierac pieniadze na jakiegos kutratora?

    Musisz napisać wniosek o ustanowienie kuratora dla nieznanego z miejsca
    pobytu. Najlepiej żebyś znalazła sama jakiegoś kandydata (np. kogoś z
    rodziny męża) Jeżeli sama nie znajdziesz, wówczas sąd sam będzie szukał
    kandydata (a trwa to zazwyczaj długo). We wniosku musisz uprawdopodobnić, że
    miejsce pobytu męża nie jest znane.

    pozdro
    MAX

  • 3. Data: 2002-08-27 07:06:55
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik Jomamoto <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ake128$8vt$...@n...tpi.pl...
    >

    > jakie pieniądze?

    Oj, Sandro... Kuratorowi procesowemu przysługuje zwrot kosztów - takie
    pieniądze.

    >to jest kurator z urzędu na twój wniosek...

    z urzędu na wniosek? :-)

    Pozdro
    MAX

  • 4. Data: 2002-08-27 07:24:01
    Temat: Odp: Rozwód bez pozwanego
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akf89t$fpe$...@n...tpi.pl...
    > Oj, Sandro... Kuratorowi procesowemu przysługuje zwrot kosztów - takie
    > pieniądze.

    w jej przypadku napewno nie zostanie obciązona kosztami postępowania a w tym
    i kosztami za kuratora...

    > z urzędu na wniosek? :-)

    ok. zgadza sie prostuje masz racje zbyt szybko niekiedy odpisuje ...
    przyznaje sie do błędu na wniosek to nie z urzędu

    Sandra

  • 5. Data: 2002-08-27 07:48:47
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    > ok. zgadza sie prostuje masz racje zbyt szybko niekiedy odpisuje ...

    znam ten ból :-)

    Pozdro
    MAX

  • 6. Data: 2002-08-27 08:16:57
    Od: "Jomamoto" <j...@w...pl>

> [...]
    > rodziny męża) Jeżeli sama nie znajdziesz, wówczas sąd sam będzie szukał
    > kandydata (a trwa to zazwyczaj długo). We wniosku musisz uprawdopodobnić,

    Dziekuję wszystkim za zainteresowanie. Nie dodałam jednego: mąż jest włochem
    i ja teraz musze tez mieszkac we wloszech bo nie moge wywiezc córki bo nie
    mam dokumentow.
    Jest takim psychopata ze mnie sledzi bez przerwy i nie pozwala na podjecie
    jakiejkolwiek pracy bo atakuje moich znajomych. Gdyby sie dowiedzial o tym
    wniosku to chyba by mnie zabil a ja nie mam obrony przed nim bo jest dobrze
    ustawiony (rodzina kiedys wladala miasteczkiem).

    Gdybym wskazala kogos z jego rodziny to jeszcze dochodzi tlumaczenie
    wszystkiego na wloski.

    Pozdrawiam
    Ala

  • 7. Data: 2002-08-27 11:17:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jomamoto <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akfcj3$bgm$...@n...tpi.pl...
    > Gdybym wskazala kogos z jego rodziny to jeszcze dochodzi tlumaczenie
    > wszystkiego na wloski.

    Ale jak kiedyś ta spraw wyjdzie na światło dzienne to będą
    nieprzyjemności...

    Sandra

  • 8. Data: 2002-08-27 13:17:30
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik Jomamoto <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:akfcj3$bgm$...@n...tpi.pl...
    >
    > Ale jak kiedyś ta spraw wyjdzie na światło dzienne to będą
    > nieprzyjemności...

    Chyba że wcześniej wyjdzie za mąż ..

    Pozdro
    AMX

  • 9. Data: 2002-08-27 20:34:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jomamoto <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ake128$8vt$...@n...tpi.pl...
    > Ja jestem bezrobotna i nie dosc ze nie mam alimentow to jeszcze musze
    > zbierac pieniadze na jakiegos kutratora?

    jakie pieniądze? to jest kurator z urzędu na twój wniosek...należy do sądu
    do sygn. akt złożyć wniosek o ustanowienie kuratora dla nieznanego z miejsca
    pobytu...

    Sandra