  • 1. Data: 2002-08-26 17:29:44
    Temat: fajna ustawa o samochodach dla instytucji rzadowych
    Od: fox <f...@i...pl>

    hehe, to juz zal patrzec po prostu. smiac sie czy plakac.
    a moze na ulice wyjsc i wyc. hehe.
    w faktach wlasnie podali (tzn. przed paroma minutami, ale musialem
    ochlonac ;), ze rzad zakupil sobie cala serie limuzyn bmw 7 i 5,
    bo im sie "stare volvo zuzyly" i ze wszystko jest ok, bo wg rzecznik
    zakupili je "na podstawie ustawy". no jeden wielki rotfl. a co to za
    fantastyczna ustawa, ktora zmusza biedny rzad do kupowania
    jednych z najdrozszych limuzyn na rynku. na swaroga, dobrze,
    ze nie uchwalili ustawy o zakupie promu kosmicznego, bo by sie
    ten nasz rzad chyba zarznal!
    nie wspomne juz o terenowkach dla jakiejs instytucji rolniczej,
    ktore zgodnie z ustaleniami unijnymi (no to jest cymes, idealne slowo
    - klucz) za 50 mln e musza sobie nasi kupic, zeby dojechac tam,
    gdzie sie nie da. hehe. jaaasne.
    dzizah, ja wiem, ze ta kasa to sa tak naprawde grosze, ale w sytuacji,
    gdy 90% ludzi w kraju zyje pod kreska, chyba mogliby sobie darowac...

    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

  • 2. Data: 2002-08-26 19:24:02
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    "fox" <f...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > w faktach wlasnie podali (tzn. przed paroma minutami, ale musialem
    > ochlonac ;), ze rzad zakupil sobie cala serie limuzyn bmw 7 i 5,

    A żeby było ciekawiej, te "zużyte" (chyba 2latki) "swoi ludzie" za psie
    pieniądze kupują - powiedzmy że kolega kolegi
    w BORze pracuje więc źródełko pewne.
    ;)

    > i ze wszystko jest ok, bo wg rzecznik
    > zakupili je "na podstawie ustawy". no jeden wielki rotfl. a co to za
    > fantastyczna ustawa, ktora zmusza biedny rzad do kupowania
    > jednych z najdrozszych limuzyn na rynku.

    Zdaje się samochody muszą być co 2 lata wymieniane, a że "beemki" wybrali -
    cóż, wiedzą co dobre.
    ;)