  • 1. Data: 2002-08-26 19:51:41
    Temat: fundusz remontowy
    Od: "Damian P." <n...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie, czy jesli spoldzielnia wybudowala blok a ja mam w nim
    mieszkanie(własnościowe) i ten blok ma 6 miesiecy czy muszę placi
    fundusz remonowy?

    Pozdrawiam
    Damian P.

  • 2. Data: 2002-08-27 06:44:40
    Temat: Re: fundusz remontowy
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Damian P." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam pytanie, czy jesli spoldzielnia wybudowala blok a ja mam w nim
    > mieszkanie(własnościowe) i ten blok ma 6 miesiecy czy muszę placi
    > fundusz remonowy?

    Tak. Wpłaty na fundusz remontowy są na poczet przyszłych remontów.
    U mnie opłata wynosi 0,40 zł za metr kwadratowy. Jak zaraz po gwarancji
    padł piec do c.o. i c.w.u., to na pół roku podnieśli składkę do 1,00zł, a
    potem wróciła do starego poziomu.

    ERY

  • 3. Data: 2002-08-27 17:25:15
    Od: "Damian P." <n...@w...pl>

> [...]
    gwarancji
    > padł piec do c.o. i c.w.u., to na pół roku podnieśli składkę do

    No tak, ale blok jest na gwarancji, a ja place nie 0,40 tylko 1,60za
    metr kwadratowy.

  • 4. Data: 2002-08-27 17:54:52
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    > No tak, ale blok jest na gwarancji, a ja place nie 0,40 tylko 1,60za
    > metr kwadratowy.

    Płacić na fundusz remontowy musisz.
    Dowiedz się w swojej spółdzielni, jak rozliczają te pieniądze. Nasz blok
    (wspólnota mieszkaniowa) jest ubezpieczony, a pieniążki z funduszu są
    gromadzone na specjalnym koncie - i mogą być przeznaczone tylko na remonty w
    naszym bloku. A w przypadku dużych spółdzielni to bywa różnie (wszyscy
    płacą, a remontują tylko niektórych).

    A wielkość stawki... no cóż, z tego powodu zdecydowałem się kupić mieszkanie
    we wspólnocie, nie spółdzielcze.

    Pozdrawiam

    Dominik Jan Domin