    From: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód bez pozwanego
    Date: Mon, 26 Aug 2002 22:37:36 +0200

    "Jomamoto" <j...@w...pl> wrote in message
    news:ake128$8vt$1@news.tpi.pl...
    > Sąd nie może dostarczyć mpozwu mojemu mężowi bo nie mieszka już tam gdzie
    > ostatnio i nie wiadomo gdzie. Napisali że można ustanowić jakiegoś
    kuratora
    > procesowego dla pozwanego.
    > Jak to sie robi i czym to sie je.
    > Ja jestem bezrobotna i nie dosc ze nie mam alimentow to jeszcze musze
    > zbierac pieniadze na jakiegos kutratora?

    Musisz napisać wniosek o ustanowienie kuratora dla nieznanego z miejsca
    pobytu. Najlepiej żebyś znalazła sama jakiegoś kandydata (np. kogoś z
    rodziny męża) Jeżeli sama nie znajdziesz, wówczas sąd sam będzie szukał
    kandydata (a trwa to zazwyczaj długo). We wniosku musisz uprawdopodobnić, że
    miejsce pobytu męża nie jest znane.

    pozdro
    MAX