  • 1. Data: 2002-08-26 19:20:43
    Temat: Faktura VAT
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    Zapłaciłam pewnemu panu pieniądze za remont. W związku z tym, że nie podobał
    mi się sposób jego pracy (dobre określenie na przychodzenie jak mu akurat
    się chciało), wymówiłam mu umowę. Mieliśmy umowę ryczałtową na 1100 zł. Z
    racji tego, że wykonał tylko część prac, plus w umowie była klauzula o
    "nieterminowym wykonaniu prac z winy wykonawcy" obcinająca wynagrodzenie,
    zapłaciłam mu 900 zł (plus VAT). Facet mówi, że on mi teraz faktury nie
    wystawi, bo już jedną wystawił (w sumie na ok. 1500 zł - na taką sumę w
    żadnym momencie się nie zgadzałam).
    Co mam teraz zrobić żeby dostać fakturę na sumę jaką zapłaciłam??

    Asmira

  • 2. Data: 2002-08-27 22:06:23
    Temat: Re: Faktura VAT
    Od: "woy" <w...@g...NOSPAM.rubikon.pl>

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co mam teraz zrobić żeby dostać fakturę na sumę jaką zapłaciłam??

    Powiedz mu, ze idziesz po rade do Urzedu Kontroli Skarbowej :)
    Skutkuje, chociaz mozesz uslyszec pare bluzgow.

    pzdr
    woy

  • 3. Data: 2002-08-29 07:43:21
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Powiedz mu, ze idziesz po rade do Urzedu Kontroli Skarbowej :)
    > Skutkuje, chociaz mozesz uslyszec pare bluzgow.

    Dzięki - właśnie tak zrobię.
    A bluzgów już się tyle nasłuchałam (i naczytałam), że się zastanawiam czy
    nie wystąpić z powództwem cywilnym.

    Asmira