  • 1. Data: 2002-08-26 18:40:55
    Temat: komornik i windykacja należności - proszę o pomoc
    Od: "Aga.." <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam wielki problem i nie wiem jak go rozwiązać.
    Do mojego mieszkania (mieszkanie mojej mamy, w którym zameldowana jestem ja
    i mój brat) przychodzi od kilku dni komornik w sprawie windykacji należności
    mojego brata - sprawa z powództwa spółdzielni mieszkaniowej za nieopłacony
    czynsz w wynajmowanym sklepie. Mój brat nie mieszka z nami od ponad dwóch
    lat (ale nadal jest zameldowany), jest teraz w USA i kontakt mam z nim
    bardzo sporadyczny. Komornik straszy mnie, że wejdzie do mieszkania siłą,
    rozwali drzwi w asyście policji (a ja wcale nie unikam go i gdy przychodził
    zawsze otwierałam). Co mogę teraz zrobić? Proszę poradźcie. Może najlepszym
    rozwiązaniem byłoby wymeldowanie brata (czy moja mama jako główny najemca
    może to zrobić?). Może wysłać jakieś oświadczenie komornikowi, że brat od
    dwóch lat nie przebywa w mieszkaniu? Czy komornik może straszyć mnie
    wchodzeniem na siłę z policją? Bardzo proszę o radę.

    pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2002-08-27 07:23:44
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Nie może. Jak znów przylezie to każ mu pisać protokół z czynności. "Brat
    jest za granicą, mieszkanie jest mamy..." itp.