  • 1. Data: 2007-06-01 17:25:41
    Temat: Kara za niechcianą przepowiednię
    Od: "WM " <c...@g...pl>

    Cyganka mijana na ulicy ni z tego ni z owego powiedziała,
    ze będę żył jeszcze 5 lat. Ja w takie głupoty nie wierzę,
    ale nie było to przyjemne i sądzę, ze są takie osoby,
    które na moim miejscu dostały by zawału po 5-ciu latach
    na zasadzie samospełniajacej się przepowiedni.
    Czy jest paragraf z jakiego można skazać taką cygankę?

    Pozdrawiam WM

  • 2. Data: 2007-06-01 17:38:32
    Temat: Re: Kara za niechcianą przepowiednię
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    WM wrote:
    > Czy jest paragraf z jakiego można skazać taką cygankę?

    Jak zamierzasz udowodnić, że nie mówiła prawdy?

  • 3. Data: 2007-06-01 17:44:12
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "chiroproktolog" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Jak zamierzasz udowodnić, że nie mówiła prawdy?

    Umrze za 4 lata :P

    Angie

  • 4. Data: 2007-06-01 18:06:08
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "chiroproktolog" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Umrze za 4 lata :P

    Mogłeś tego nie pisać bo jeszcze cię watkotwórca pozwie ;)
    Chociaż nie sądzę aby pozwy osób niepełnosprawnych umysłowo były poważnie
    traktowane;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-06-01 20:49:04
    Od: Zbyszek <n...@o...pl>

    WM wrote:

> [...]
    > na zasadzie samospełniajacej się przepowiedni.
    > Czy jest paragraf z jakiego można skazać taką cygankę?

    Ludzie nie mają wyznaczonej daty zgonu w sposób naturalny.
    Jeśli cyganka powiedziała, że gościu umrze za 5 lat to znaczy, że wie o coś
    planowanym morderstwie. Jeśli nie zawiadomiła policji to chyba popełnia
    przestępstwo zatajenia.

    Zbyszek

  • 6. Data: 2007-06-01 20:56:10
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    WM wrote:
    > Cyganka mijana na ulicy ni z tego ni z owego powiedziała,
    > ze będę żył jeszcze 5 lat.

    Ale przeciez nie powiedziala, kiedy umrzesz. Tylko powiedziala, ze
    bedziesz zyl jeszcze 5 lat. A potem nie wiadomo.

    Ludek

  • 7. Data: 2007-06-02 05:43:23
    Od: stern <s...@0...pl>

    WM pisze:
    > Cyganka mijana na ulicy ni z tego ni z owego powiedziała,
    > ze będę żył jeszcze 5 lat.

    Cyganka?

    15 lat temu uslyszalem od pielęgniarki, że pozyję jeszcze rok :-D.
    Może by ją faktycznie pozwać, ale chyba się przedawniło :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 8. Data: 2007-06-02 07:23:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 02.06.2007 stern <s...@0...pl> napisał/a:
    > Cyganka?
    > 15 lat temu uslyszalem od pielęgniarki, że pozyję jeszcze rok :-D.
    > Może by ją faktycznie pozwać, ale chyba się przedawniło :)

    Za co? Przecież pożyłeś :)

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2007-06-02 08:10:30
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > Za co? Przecież pożyłeś :)

    Za grożenie utratą życia.

  • 10. Data: 2007-06-02 08:31:42
    Od: Zbyszek <n...@o...pl>

    Ludek Vasta wrote:

    > Ale przeciez nie powiedziala, kiedy umrzesz. Tylko powiedziala, ze
    > bedziesz zyl jeszcze 5 lat. A potem nie wiadomo.
    >
    > Ludek

    Fakt sprytna bestia.

    Zbyszek