  • 1. Data: 2007-06-01 15:26:37
    Temat: Bylo-prace na wysokosci a "kasa"
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    Nigdy jako wykonawca takich prac nie wykonywalem.
    Aktualnie po wykonaniu pewnych elementow bede musial te elementy zamontowac
    na wysokosci ok 15 m nad ziemia.Pytanie: jaki procent moge doliczyc
    "klijentowi" do podstawowej roboczogodziny za wykonywanie takiej -takich
    prac?

    Stanislaw

  • 2. Data: 2007-06-01 15:58:17
    Temat: Re: Bylo-prace na wysokosci a "kasa"
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "TreStan" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na wysokosci ok 15 m nad ziemia.Pytanie: jaki procent moge doliczyc
    > "klijentowi" do podstawowej roboczogodziny za wykonywanie takiej -takich

    A mają ludzie uprawnienia do prac na wysokości?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne wielokrotnego użytku = brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 3. Data: 2007-06-01 16:35:31
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    > A mają ludzie uprawnienia do prac na wysokości?
    >

    > BHP Odrobilem Beda mieli.(koszty badan ponosze )Chodzi mi o to ile moge
    doliczyc klientowi do podstawowej stawki za roboczogodzine wczesniej
    ustalonej.

    Stanislaw

  • 4. Data: 2007-06-01 18:25:59
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    > doliczyc klientowi do podstawowej stawki za roboczogodzine wczesniej
    > ustalonej.

    Zadzwoń do innych firm i powiedz, że szukasz podwykonawcy na taką robotę i
    zapytaj ile by sobie liczyli.

  • 5. Data: 2007-06-01 21:26:48
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    > Zadzwoń do innych firm i powiedz, że szukasz podwykonawcy na taką robotę i
    > zapytaj ile by sobie liczyli.

    Dobra mysl!

    Stanislaw

  • 6. Data: 2007-06-03 13:39:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 1 Jun 2007 17:26:37 +0200, "TreStan" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    >na wysokosci ok 15 m nad ziemia.Pytanie: jaki procent moge doliczyc
    >"klijentowi" do podstawowej roboczogodziny za wykonywanie takiej -takich
    Nie bardzo rozumiem problem?
    Czy umowa/zakres prac z klientem nie precyzowala ze bedzie cos na
    wysokosci i to wyszlo "nagle"?
    Czy moze jest to nowe zlecenie i zastanawiasz sie ile wziac za
    zlecenie od klienta?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2007-06-03 19:50:19
    Od: MiCHA <m...@m...waw.pl>

    TreStan wrote:
> [...]
    > na wysokosci ok 15 m nad ziemia.Pytanie: jaki procent moge doliczyc
    > "klijentowi" do podstawowej roboczogodziny za wykonywanie takiej -takich

    Ile chcesz.
    Tylko jak przesadzisz, to on sonie znajdzie innego wykonawcę... :-)

  • 8. Data: 2007-06-04 09:07:13
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

> [...]
    > wysokosci i to wyszlo "nagle"?
    > Czy moze jest to nowe zlecenie i zastanawiasz sie ile wziac za

    Umowa w toku.Nigdy nie robilem prac montazowych na tak znacznych
    wysokosciach i takiego problemu nie mialem.
    Aktualnie doliczylem-zaproponowalem plus 20% do stawki podstawowej.za prace
    montazowe na wysokosci.
    Wiekszy czas pracy beda wykonywane na "ziemi" w normalnych warunkah.Powaznie
    zastanawiam sie nad zleceniem tych prac montazowych specjalistycznej firmie
    jako podwykonawcy.

    Stanislaw

  • 9. Data: 2007-06-04 13:34:17
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    > Ile chcesz.
    > Tylko jak przesadzisz, to on sonie znajdzie innego wykonawcę... :-)

    Do stawki podstawowej doliczylem 20% i przeszlo!

    sStanislaw