    Date: Fri, 01 Jun 2007 23:47:18 +0200
    From: Tato <t...@p...onet.eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozwód (adwokat - Warszawa) - proszę o pomoc.

    Witam,

    Poszukuję mądrej osoby, z ludzkim podejściem i zrozumieniem, nie
    nastawionej na wielki zysk, takiej która pomogła by mi w sprawie rozwodu.
    Moja żona szantażuje mnie i moich bliskich (rodziców), grozi, że jeżeli
    nie będę spełniał jej żądań i nie zrzeknę się praw do dziecka, nie da mi
    rozwodu. Chciałbym uwolnić się od tej osoby (to ona ode mnie odeszła) i
    mieć (w miare możliwości) kontakt z maluchem. Oddałem tej kobiecie
    więcej niż mam, zostawiła mnie z długami, płacę alimenty na dziecko, a
    mimo to ciągle ciągle się czepia i stawia coraz to wymyślniejsze warunki.
    Do niedawna, chcąc mieć święty spokój, oraz przez szacunek do samego
    siebie (wszak kiedyś była najbliższą mi osobą), zgadzałem się na
    niemalże wszystkie żądania.
    Wytrzymałem długo, ale mam już dość...

    Proszę o pomoc.