  • 1. Data: 2004-05-24 16:45:22
    Temat: Rozwód
    Od: g...@p...onet.pl

    Złożyłem pozew rozwodowy.
    Staż 5 lat, zona nigdy nie pracowała.Leczy się psychiatrycznie.Mieszkamy w
    moim domu i moich rodziców (otzrymany przed rozwodem).Syn 5 lat ja się nim
    opiekowałem podczas pobytów żony w szpitalu.Nigdy jej nie zdradzałem nie ma
    dwodów mojej winy.Czy sąd mimo tego wszytskiego że dom jest moj i moich
    rodziców może powiedzmy po rozwodzie nakazac wspolne mieszkanie razem ze
    wzgledu na trudna sytuacje mojej zony?
    I jeszcze jedno pytanie- sprawy rozwodowe trwają niekiedy po kilka lat czy
    takie osoby nie moga układać sobie życia na nowo podczas procesu czy to nadal
    jest traktowane jako zdrada?
    Dzieki

  • 2. Data: 2004-05-25 07:45:34
    Temat: Re: Rozwód
    Od: "Garfield" <g...@f...onet.pl>

> [...]
    > takie osoby nie moga układać sobie życia na nowo podczas procesu czy to

    Zona sie leczy, a ty chcesz odejsc? Nieladnie....
    A w takiej sytuacji (leczenie + brak pracy) jest spore prawdopodobienstwo,
    ze sad nie orzeknie rozwodu - koniecznosc opieki nad zona.

    --
    garf -- Piotr Zielinski pozdrawia -- Warszawa
    g...@f...onet.pl, GG 4628417, tlen: d...@t...pl ,