  • 1. Data: 2004-05-24 14:30:19
    Temat: konflikt między regulaminem a ustawą?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam,

    Mam pewne pytanie: Zastanawia mnie pewna rzecz: otoz moja byla spoldzielnia
    mieszkaniowa ma swoim regulaminie zapis stanowiacy iz dokonuje zwrotu
    wkladow budowlanych (w sytuacji gdy dotycza one mieszkan lokatorskich) w
    terminie 60 dni. Ustawa o Spoldzielniach mieszkaniowych nakazuje
    niezwloczne rozliczenia z bylymi czlonkami (np. art 7 p.3 wspominanej
    ustawy) Czy w takim wypadku mozna domagac sie wczesniejszego zwrotu? w koncu
    ustawa jest aktem nadrzednym? Jesli tak to w jakim trybie?

    Pozdr.

    Bartek

  • 2. Data: 2004-05-24 17:09:57
    Temat: Re: konflikt między regulaminem a ustawą?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    Regulamin nie może dawać mniejszych praw członkowi, niż ustawa. Ale
    pamiętaj, że niezwłocznie, to znaczy bez zbędnej zwłoki. Może te 60 dni
    jest uzasadnione jakąś tam procedurą? Na przykład musi się zebrać zarząd.