  • 1. Data: 2010-02-20 07:49:04
    Temat: Rozwiązanie umowy z okresem wypowiedzenia 2 tyg.
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Mam następujące pytanie. W dniu 19.02 zostało wręczone pracownikowi
    pismo rozwiązujące umowę o pracę z dwutygodniowym okresem wypowiedzenia.
    Czy jeśli od poniedziałku pracownik idzie na długoterminowe zwolnienie,
    to czy zasiłek chorobowy będzie przyznany?

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski

  • 2. Data: 2010-02-20 08:05:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    Buster wrote:

> [...]
    > Czy jeśli od poniedziałku pracownik idzie na długoterminowe zwolnienie,
    > to czy zasiłek chorobowy będzie przyznany?

    Nagle zachorował?

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-02-20 08:15:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    to pisze:

    > Nagle zachorował?

    Jak widać :) Zresztą nie ma w tym nic nagannego moralnie. Jeżeli siłą
    się zabiera ludziom pieniądze na "ubezpieczenie chorobowe", to nic
    dziwnego, że podstępem ludzie chcą odzyskać jak najwięcej dla siebie.
    Zlikwidować przymus ubezpieczeń, zaprzestać przez państwo działalności
    ubezpieczeniowej, to problem się sam rozwiąże.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-02-20 08:15:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Buster pisze:
> [...]
    > Czy jeśli od poniedziałku pracownik idzie na długoterminowe zwolnienie,
    > to czy zasiłek chorobowy będzie przyznany?

    Tak, po rozwiązaniu umowy będzie otrzymywał zasiłek chorobowy z ZUSu.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-02-20 08:30:55
    Od: "karol" <k...@b...com>

    > Jak widać :) Zresztą nie ma w tym nic nagannego moralnie. Jeżeli siłą

    tak?????
    A encyklijki JPII znasz?

    jk

  • 6. Data: 2010-02-20 08:39:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    karol pisze:

    > tak?????
    > A encyklijki JPII znasz?

    Niespecjalnie się wczytywałem.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-02-20 09:06:55
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    W dniu 2010-02-20 09:15, Liwiusz pisze:

    > Tak, po rozwiązaniu umowy będzie otrzymywał zasiłek chorobowy z ZUSu.

    A powiedz mi jeszcze jedną rzecz. W okresie wypowiedzenia, tenże
    pracownik musi wykorzystać urlop. I co wtedy? Urlop zostaje zawieszony i
    zakład musi wypłacić ekwiwalent?? Czy też urlop swoją drogą, a
    zwolnienie swoją?

    Radek Dobrowolski

  • 8. Data: 2010-02-20 09:07:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Buster pisze:

> [...]
    > pracownik musi wykorzystać urlop. I co wtedy? Urlop zostaje zawieszony i
    > zakład musi wypłacić ekwiwalent?? Czy też urlop swoją drogą, a

    Skoro jest na zwolnieniu, to urlopu nie wykorzysta - będzie wypłacony
    ekwiwalent.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-02-20 09:09:16
    Od: "karol" <k...@b...com>

    > Niespecjalnie się wczytywałem.

    to przeczytaj zaminm oglososc co jest moralne

    jk

  • 10. Data: 2010-02-20 09:13:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    karol pisze:

    > to przeczytaj zaminm oglososc co jest moralne

    Oświeć mnie, mistrzu.

    --
    Liwiusz