  • 11. Data: 2010-02-20 11:03:38
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy z okresem wypowiedzenia 2 tyg.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    karol napisal:
    > A encyklijki JPII znasz?

    A dlaczego zakladasz, ze kuria rzymska definiuje moralnosc?

    Tym bardziej, ze encykliki kolejnych papiezy rozpatrywane
    na przestrzeni lat cechuja sie wyjatkowa labilnoscia
    polityczna i moralna vide stosunek do zwiazkow zawodowych
    i praw pracowniczych: kto daje na tace, ten jest moralny :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2010-02-20 11:14:21
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-02-20 10:13, Liwiusz pisze:
    > Oświeć mnie, mistrzu.

    ja Cię oświecę: rozmawiasz z Koliną.

  • 13. Data: 2010-02-20 11:25:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 20-02-2010 12:03, Jacek_P pisze:

> [...]
    > polityczna i moralna vide stosunek do zwiazkow zawodowych
    > i praw pracowniczych: kto daje na tace, ten jest moralny :)

    A tam związki. Popatrz na stosunek KK do niewolnictwa, kary śmierci,
    tortur, itp jeszcze 100- 150 lat temu (co to jest 150 lat jak się ma
    2tys lat klubowej tradycji).

    Można by sie nie czepiać, jakby nie trąbili o tym, że pewne normy
    moralne są ODWIECZNE i KK ZAWSZE ich bronił.

    Cywilizacja życia. Tere fere ku ku,

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2010-02-20 21:56:19
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Mam następujące pytanie. W dniu 19.02 zostało wręczone pracownikowi pismo
    > rozwiązujące umowę o pracę z dwutygodniowym okresem wypowiedzenia. Czy
    > jeśli od poniedziałku pracownik idzie na długoterminowe zwolnienie, to czy
    > zasiłek chorobowy będzie przyznany?

    Tak będzie i jeżeli pracownik będzie miał dobrą opiekę lekarską to może
    przebywać na płatnym przez ZUS zwolnieniu przez 180 dni.
    --
    Jackare

  • 15. Data: 2010-02-20 23:02:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Jak widać :) Zresztą nie ma w tym nic nagannego moralnie. Jeżeli siłą
    > się zabiera ludziom pieniądze na "ubezpieczenie chorobowe", to nic
    > dziwnego, że podstępem ludzie chcą odzyskać jak najwięcej dla siebie.
    > Zlikwidować przymus ubezpieczeń, zaprzestać przez państwo działalności
    > ubezpieczeniowej, to problem się sam rozwiąże.

    Zgoda pod warunkiem, ze jak zachorujesz, to albo pokazujesz, ze masz
    kase na leczenie, albo natychmiast powinno sie ciebie odstrzelic tudziez
    wystrzelić w kosmos, bo nikt za ciebie kasy na twoje leczenie wykładał
    nie bedzie. A cherlakow utrzymywac tez nikt nie ma ochoty.

  • 16. Data: 2010-02-21 06:57:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

> [...]
    > tudziez wystrzelić w kosmos, bo nikt za ciebie kasy na twoje
    > leczenie wykładał nie bedzie. A cherlakow utrzymywac tez nikt nie ma

    Po co strzelać? Nie ma ubezpieczenia ani kasy - nie leczymy.
    W piekarni, aptece czy nawet w prywatnym gabinecie lekarskim
    to działa, więc czmu nie w szpitalu?
    W pewnym zakresie problem może łagodzić opieka połeczna,
    ale nie ma co udawać, że bogaty i biedny będą mieli ten sam
    poziom opieki. Nigdy tak nie było, ale próby zaprzeczania
    oczywistym faktom ciągle są podejmowane pociągając gigantyczne
    koszty i dając marny efekt.