  • 11. Data: 2008-05-07 08:06:11
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę
    Od: Flipi <f...@s...poczta.fm>

    Olgierd pisze:

    > Pytanie jakiego to rodzaju umowa. Jeśli na czas określony to miesięczny.

    Umowa jest na czas nie określony. A okres pracy to ponad 4 lata więc
    niestety wychodzi na to że przede mną 3 miesięczny okres wypowiedzenia :/

    Pozdrawiam,
    Flipi

  • 12. Data: 2008-05-07 08:52:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 07 May 2008 10:06:11 +0200, Flipi napisał(a):

    > Umowa jest na czas nie określony. A okres pracy to ponad 4 lata więc
    > niestety wychodzi na to że przede mną 3 miesięczny okres wypowiedzenia
    > :/

    Aha, Tobie zależy na krótszym? To ja bym pewnie zaryzykował -- bo w
    zasadzie niczym nie ryzykujesz ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 13. Data: 2008-05-07 09:02:38
    Od: Flipi <f...@s...poczta.fm>

    Olgierd pisze:
    > Dnia Wed, 07 May 2008 10:06:11 +0200, Flipi napisał(a):
    >

    > Aha, Tobie zależy na krótszym? To ja bym pewnie zaryzykował -- bo w
    > zasadzie niczym nie ryzykujesz ;-)

    Zdecydowanie na krótszym, mam już inną ofertę i chodzi tylko o to żeby
    jak najszybciej się uwolnić od obecnej firmy i przejść do nowej.
    No ale widzę że szybko się nie uda. A na porozumienie stron nie mogę liczyć.

    Pozdrawiam,
    Flipi

  • 14. Data: 2008-05-07 09:14:40
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 07 May 2008 11:02:38 +0200, Flipi napisał(a):

    > Zdecydowanie na krótszym, mam już inną ofertę i chodzi tylko o to żeby
    > jak najszybciej się uwolnić od obecnej firmy i przejść do nowej. No ale
    > widzę że szybko się nie uda. A na porozumienie stron nie mogę liczyć.

    Ja bym na Twoim miejscu złożył wypowiedzenie wskazując na termin upływu
    okresu taki jak w umowie. Nawet jeśli pracodawcy przyjdzie do głowy
    szukać szczęścia w sądzie -- a podstawy prawnej brak ;-) -- to sąd go
    zrąbie za to, że jest źle napisana umowa, a pracownik nie musi znać się
    na kodeksie pracy.