  • 1. Data: 2008-05-06 07:39:24
    Temat: Spoldzielnia, estetyka i ja
    Od: "Mrqs" <m...@a...pl>

    Witam,

    Chcialbym sie dowiedziec czy w starciu z regulaminem Spoldzielni mam jakies
    szanse.

    Chce zalozyc antene satelitarna, jedyna mozliwosc to na elewacji budynku,
    pod oknem. Budynek kilka lat temu zostal ocieplony styropianem.
    W regulaminie (nie w statucie) spoldzielni jest napisane, ze musze wystapic
    o zgode spoldzielni na montaz anteny, a w ADM w dziale technicznym odmawiaja
    mi zezwolenia ze wzgledu na estetyke oraz brak zgody sasiada. (podobno
    antena "promieniuje" i moze szkodzic sasiadom, wiec musza sie zgodzic).

    Na zdrowy rozum spoldzielnia jako wlasciciel na pewno ma prawa do budynku
    (mieszkanie jest wlasnosciowe).
    Ale czy w zwiazku z tym spoldzielnia ma prawo pozbawic mnie dostepu do
    nowych technologii (telewizja HD) oraz prawa do wyboru zrodla informacji (w
    bloku sa 2 kablowki), pozbawic mnie przyjemnosci obejrzenia euro 2008?

    Rozumialbym odmowe gdyby budynek byl zabytkiem lub wkrecenie kilku srub
    groziloby jakas katastrofa budowlana :)

    Mam wrazenie, ze odmowa (estetyka) jest mocno naciagana i wynika raczej z
    braku checi poniesienia ew. odpowiedzialnosci przez urzednika. No i jak sie
    to ma do istoty spoldzielczosci - w koncu jako jej czlonek powinienem byc
    podmiotem a nie przedmiotem dzialanosci spoldzielczej, nie wspominajac juz o
    wspolwlasnosci :)

    Mrqs

    P.S. Z roznych wzgledow nie chce rozwiazan "silowych" tzn. zainstalowac
    antene i udawac, ze to nie moje :)

  • 2. Data: 2008-05-06 19:35:44
    Temat: Re: Spoldzielnia, estetyka i ja
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Mrqs pisze:
    > Witam,
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec czy w starciu z regulaminem Spoldzielni mam jakies
    > szanse.

    ciach

    > Mrqs
    >
    > P.S. Z roznych wzgledow nie chce rozwiazan "silowych" tzn. zainstalowac
    > antene i udawac, ze to nie moje :)

    niestety brutal force i nic wiecej nie pozostaje. jest jakis przepis
    ktory zobowiazuje wlasciciala/zarzadce budynku do umozliwienia
    skorzystania z nowych technologi notabene przepis (o ile nie zostal
    zniesiony) powstal w glebokiej komunie lata 70' ;).

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 3. Data: 2008-05-06 20:07:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 06 May 2008 21:35:44 +0200, SlawcioD napisał(a):

> [...]
    > skorzystania z nowych technologi notabene przepis (o ile nie zostal
    > zniesiony) powstal w glebokiej komunie lata 70' ;).

    Zacytuj.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2008-05-07 08:29:14
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    scream pisze:

    > Zacytuj.

    http://www.trzepak.pl/viewtopic.php?t=13005

    jest tam lista art i sposoby postepowania z upierdliwa administracja

    pozdrawiam
    SlawcioD