  • 1. Data: 2009-01-07 12:04:52
    Temat: Rozstrzygnięcie przetargu - termin
    Od: Reseller <R...@g...com>

    Witam,
    brałem udział w przetargu, w którym termin składania ofert i ich
    otwarcia był określony na dzień 30.12.2008 roku. Dzisiaj zadzwoniłem,
    żeby dowiedzieć się o rozstrzygnięcie tego przetargu - uprzejma pani
    poinformowała mnie, że zostanie rozstrzygnięty "w ustawowym terminie".
    Jaki jest ten "termin ustawowy"?

  • 2. Data: 2009-01-07 12:16:56
    Temat: Re: Rozstrzygnięcie przetargu - termin
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Reseller pisze:

    > Jaki jest ten "termin ustawowy"?

    Czemu jej nie spytałeś ?? ;)

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 3. Data: 2009-01-07 12:22:39
    Od: Reseller <R...@g...com>

    On 7 Sty, 13:16, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Czemu jej nie spytałeś ?? ;)
    >
    > --
    > @2009 Johnson
    > Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

    Zapytałem, ale widocznie wie tak samo jak ja i odpowiedziała to co
    odpowiedziała...