  • 1. Data: 2008-12-02 18:15:00
    Temat: Rozprawa sądowa - alimenty - przychody - nierząd
    Od: "S." <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Niedługo będę miała rozprawę sądową w sądzie apelacyjnym (apelacja była
    złożona przeze mnie) - rozprawa o podwyższenie alimentów.

    W związku z prawdopodobnym pytaniem o źródło moich dochodów (dostając
    alimenty na poziomie 350 zł, nie mam możliwości utrzymać się żyjąc tylko
    z alimentów - studiuję na uczelni w Gdańsku), mam pytanie o najlepszy
    sposób uzasadnienia przed sądem, tego w jaki to sposób byłam w stanie do
    tej pory się utrzymać (pracuję na czarno (różne dorywcze prace)).

    Wyczytałam w internecie, że stwierdzenie, iż posiada się dochody z
    nierządu jest dobrym rozwiązaniem - jednak nie jestem do tego przekonana
    ;) Co Państwo o Tym sądzicie. (w sądzie rodzinnym powiedziałam, że
    utrzymywałam się z pieniędzy z kart kredytowych Mamy, co po części
    również było prawdą).

    Z góry dziękuje za wszelką pomoc. Rozprawę będę miała w piątek.

    Pozdrawiam
    Sylwia

  • 2. Data: 2008-12-02 19:17:39
    Temat: Re: Rozprawa sądowa - alimenty - przychody - nierząd
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "S." <s...@p...onet.pl> napisał

    > (dostając alimenty na poziomie 350 zł, nie mam możliwości
    > utrzymać się żyjąc tylko z alimentów

    Czy aby nie są to alimenty na dziecko? Jeśli tak, to z jakiej racji
    ty miałabyś się z nich utrzymywac?

    > mam pytanie o najlepszy sposób uzasadnienia przed sądem, tego w jaki
    > to sposób byłam w stanie do tej pory się utrzymać (pracuję na czarno
    > (różne dorywcze prace)).

    Dlaczego chcesz kłamać przed sądem? Chcesz iść do więzienia?

  • 3. Data: 2008-12-02 19:50:48
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "S." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > było prawdą).
    >
    > Z góry dziękuje za wszelką pomoc. Rozprawę będę miała w piątek.

    To może w piątek powiedz w Sądzie prawdę. Tak będzie dla Ciebie lepiej.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 4. Data: 2008-12-02 21:27:49
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Przecież chce prawdę powiedzieć.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-12-02 22:02:42
    Od: armar <a...@p...fm>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "S." napisał

    > Czy aby nie są to alimenty na dziecko? Jeśli tak, to z jakiej racji
    > ty miałabyś się z nich utrzymywac?

    Istnieje prawdopodobieństwo, że pytająca jest ludzkim dzieckiem. ;)
    I ten "ludź" płaci na nią alimenty, prawda?

    --
    Pozdrawia Marek

  • 6. Data: 2008-12-02 23:38:55
    Od: "S." <s...@p...onet.pl>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "S." <s...@p...onet.pl> napisał

    > Czy aby nie są to alimenty na dziecko? Jeśli tak, to z jakiej racji
    > ty miałabyś się z nich utrzymywac?
    Nie to są alimenty od Ojca dla mnie - Moi rodzice są po rozwodzie -
    Ojciec ma wyrok za znęcanie sie nad rodziną.

    > Dlaczego chcesz kłamać przed sądem? Chcesz iść do więzienia?
    A jeżeli to jest też po części prawdą? Jak to by wyglądało w oczach sądu
    - cz poruszać tą kwestię, czy lepiej nie? Głównie zależy mi na tym -
    jakie kwestie mogę poruszać a jakich unikać przed sądem - czy ujawniając
    kwestie pracy na czarno można mieć jakieś problemy?

    Pozdrawiam
    Sylwia

  • 7. Data: 2008-12-03 19:55:59
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Przecież chce prawdę powiedzieć.
    > JaC
    >

    > -----

    Pani S obawia sie, ze prawda bylaby dla sadu zbyt trywialna...

  • 8. Data: 2008-12-10 09:23:22
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    wiadomości news:gh41km$7hg$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego chcesz kłamać przed sądem? Chcesz iść do więzienia?

    Ale Ona nie chce klamac tylko pyta ktora prawde ma przedstawic ;)

    icasso