    From: "S." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozprawa sądowa - alimenty - przychody - nierząd
    Date: Wed, 03 Dec 2008 00:38:55 +0100

    Alek pisze:
    > Użytkownik "S." <s...@p...onet.pl> napisał

    > Czy aby nie są to alimenty na dziecko? Jeśli tak, to z jakiej racji
    > ty miałabyś się z nich utrzymywac?
    Nie to są alimenty od Ojca dla mnie - Moi rodzice są po rozwodzie -
    Ojciec ma wyrok za znęcanie sie nad rodziną.

    > Dlaczego chcesz kłamać przed sądem? Chcesz iść do więzienia?
    A jeżeli to jest też po części prawdą? Jak to by wyglądało w oczach sądu
    - cz poruszać tą kwestię, czy lepiej nie? Głównie zależy mi na tym -
    jakie kwestie mogę poruszać a jakich unikać przed sądem - czy ujawniając
    kwestie pracy na czarno można mieć jakieś problemy?

    Pozdrawiam
    Sylwia