  • 1. Data: 2008-12-02 15:19:58
    Temat: akt oskarzenia - powiadomienie?
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam

    Pan X zlozyl wniosek o dobrowolne poddanie sie karze (po uzg. z prokuratorem).

    Czy Pan X dostanie juz teraz tylko powiadomienie o wyroku czy wczesniej musi
    dostac powiadomienie o zakonczeniu sledztwa i przeslaniu aktu oskarzenia do sadu?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-12-02 15:51:50
    Temat: Re: akt oskarzenia - powiadomienie?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > musi
    > dostac powiadomienie o zakonczeniu sledztwa i przeslaniu aktu oskarzenia

    dostanie powiadomienie o zamknieciu sledztwa (jesli to bylo "sledztwo", a
    nie "dochodzenie"), potem dostanie info o przslaniu ao do sadu, potem
    zawiadomienie z sadu o terminie posiedzenia sadu rozpoznajacego ao.

    Cezar

  • 3. Data: 2008-12-03 22:31:33
    Od: WW3 <w...@O...net>

    Cezar wrote:

    > dostanie powiadomienie o zamknieciu sledztwa (jesli to bylo "sledztwo", a
    > nie "dochodzenie"), potem dostanie info o przslaniu ao do sadu, potem
    > zawiadomienie z sadu o terminie posiedzenia sadu rozpoznajacego ao.

    A na koncu wyrok ? W sumie 4 lisciki?

    Pzdr

  • 4. Data: 2008-12-04 19:34:50
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    Cezar pisze:

    > dostanie powiadomienie o zamknieciu sledztwa (jesli to bylo "sledztwo", a
    > nie "dochodzenie"), potem dostanie info o przslaniu ao do sadu, potem
    > zawiadomienie z sadu o terminie posiedzenia sadu rozpoznajacego ao.

    wydaje mi sie ze z sadu dostanie wyrok razem z odpisem aktu.
    Zawiadomienie o zamknieciu sledztwa z policji, a z prokuratury powinien
    dostac info o przekazaniu akt do sadu.

  • 5. Data: 2008-12-05 21:04:11
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Kamil K. <n...@i...com> napisał(a):

    > wydaje mi sie ze z sadu dostanie wyrok razem z odpisem aktu.
    > Zawiadomienie o zamknieciu sledztwa z policji, a z prokuratury powinien
    > dostac info o przekazaniu akt do sadu.

    Słusznie piszesz - wydaje ci się. Niestety, wydaje ci się źle.

  • 6. Data: 2008-12-05 21:06:24
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    WW3 <w...@O...net> napisał(a):

    > A na koncu wyrok ? W sumie 4 lisciki?

    W sumie tak. Choć zdarza się, że prokuraturze postanowienie o zamknięciu
    sledztwa i zawiadomienie o przeslaniu ao wrzucają dla oszczędności do jednej
    koperty.