  • 1. Data: 2008-12-02 15:24:34
    Temat: bumelanctwo profesora
    Od: n...@g...com

    Dzien dobry,

    Zalozmy, ze jestem studentem znanej uczelni na wydziale prawa. Po raz
    kolejny zdarzylo sie, ze pewien profesor prawa (notabene dosc znany, z
    wlasna kancelaria) odwolal swoje zajecia. Przy okazji po raz kolejny
    zmarnowal czas wielu osob. Mozna zalozyc, ze zajecia nie zostana
    "odrobione" w pozniejszym terminie. Zastanawiam sie, czy jest sposob
    na takiego cwaniaczka. Z pewnoscia aluzje i sugestie np w dziekanacie
    nic nie pomoga. Majac na uwadze dobro tej uczelni i dobro studentow,
    chcialbym cos z tym zrobic. Czy jest jakas podstawa prawna, by dobrac
    mu sie do dupy? Wiadomo, ze jest oszustem w potocznym tego slowa
    rozumieniu, ale obawiam sie, ze postepuje zgodnie z prawem i mozna mu
    naskoczyc.

  • 2. Data: 2008-12-02 20:46:06
    Temat: Re: bumelanctwo profesora
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@g...com wrote:
> [...]
    > mu sie do dupy? Wiadomo, ze jest oszustem w potocznym tego slowa
    > rozumieniu, ale obawiam sie, ze postepuje zgodnie z prawem i mozna mu

    Piszecie pismo do dziekana informujace, ze zajęcia po raz kolejny sie
    nie odbyly z jakimis pytaniami co dziekan zamierza zrobic w tej sprawie
    im wiecej osob sie pod tym podpisze tym lepiej.