  • 21. Data: 2004-06-12 01:38:22
    Temat: Re: Rozpoczecie postepowania.
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik kam napisał:

    > tak

    czy teraz jezeli bym wycofal pozew zlozony
    w Sadzie 01.04, a termin przedawnienia uplywa 04.04
    to co sie dzieje z 3 miesiacami ?

    chodzi mi o to ze chcialbym bez Sadu sie obejsc
    i podpisac z pozwanym uznanie.
    jezeli wycofam pozew to znaczy ze Sad uzna go
    za nie byly ? i na chwile obecna jak bym
    nie mial uznania, termin przedawnienia obowiazuje ?

    wg mnie tak, jezeli powod wycofa pozew to znaczy
    dla Sadu ze go nie bylo.

    R,
    --

    _For e.mail, click this_: http://e-mail.notlong.com

  • 22. Data: 2004-06-12 05:57:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    328.28.00 wrote:

> [...]
    > jezeli wycofam pozew to znaczy ze Sad uzna go
    > za nie byly ? i na chwile obecna jak bym
    > nie mial uznania, termin przedawnienia obowiazuje ?

    tak - art.203§2 kpc

    KG