  • 1. Data: 2003-02-08 22:34:21
    Temat: Rozpadajaca sie firma2...
    Od: "Karotka_19" <t...@r...com>

    Witam po raz 2, wybaczcie ze takie 2 posty, ale mam pytanie, liczylismy
    material firmy, ktory wyniosl 40.000 zł., czyli na 2 osoby to jest po 20
    tys, ale rok temu, zona wspolpracownika pozyczyla nam do firmy 20 tys. zl. i
    teraz mam pytanie, czy ta ktowa miesci sie w wartosci materjalu? czy do tych
    20 tys. trzeba doliczyc jeszcze 10? na pozyczke nie bylo zadnej umowy, po
    prostu dala, pozyczyla, i teraz nie wiem czy mam oddawac te pieniadze(
    polowe) czy tez ta kwota ma byc w towarze i mam negocjowac o to, a nawet
    udac sie do prawnika itp...
    jesli to mozliwe to prosze o pomoc...
    pozdrawiam
    PS: ceny sa przykladowe, wiec prosze sie nie sugerowac kwotami... chodzi mi
    dokladnie o to co mam zrobic i jak
    Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2003-02-08 23:29:05
    Temat: Re: Rozpadajaca sie firma2...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No, to już kwestia Twojego sumienia. Jeśli na pożyczkę nie ma żadnego
    dowodu, to nie ma umowy. No ale z prawnego punktu widzenia przed
    rozwiązaniem firmy powinniście jej oddać, czyli długi spadają na Was po
    połowie.

  • 3. Data: 2003-02-10 09:46:20
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Karotka_19"[...]

    > PS: ceny sa przykladowe, wiec prosze sie nie sugerowac kwotami... chodzi
    mi
    > dokladnie o to co mam zrobic i jak
    > Prosze o pomoc

    CZy to s.c. ?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-02-10 12:53:45
    Od: "Karotka_19" <t...@r...com>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b27sba$iru$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Karotka_19"[...]
    > mi
    >
    > CZy to s.c. ?
    >
    > Boguslaw

    tak
    s.c

  • 5. Data: 2003-02-10 13:09:31
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Karotka_19" <t...@r...com> wrote in message
> [...]
    > pozdrawiam
    > PS: ceny sa przykladowe, wiec prosze sie nie sugerowac kwotami... chodzi

    Nooo jesli to jest s.c. to jestescie wspolwlascicielami tego czego
    dorobiliscie sie
    w czesciach odpowiadajacych "udzialowi w zyskach" o ktorych jest mowa
    w umowiej spolki cywilnej. Jesli nie porozumiecie sie w sprawie "fizycznego"
    podzialu, to kazdy zlapie "co wg niego jest jego a co zdazy zlapac" i tak
    zostanie,
    lub sprawe bedzie musial rozsadzic sad.

    Boguslaw