  • 11. Data: 2007-06-29 10:38:13
    Temat: Re: Różnice pomiędzy 278 kk a 291-293 kk.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    > mozez rozwinac?

    Dla mnie to jest jedynie część programu komputerowego (produkt
    programowy). Program komputerowy to przede wszystkim tekst programu.

    > jelei ma uprawnienia to nie jest spelniony warunek "bez zzdgoy
    > uprawnionej" wowczas nie ma przestepstwa jest to dosyc logiczne.

    Yup. Ktoś tu niedawno krzyczał, że posiadanie kopii (egzemplarza)
    programu daje mu prawo do dowolnego dysponowania tym egzemplarzem.
    Stoi to w sprzeczności z wieloma umowami licencyjnymi.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 12. Data: 2007-06-29 10:40:36
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> writes:

    > Dla mnie to jest jedynie część programu komputerowego (produkt
    > programowy). Program komputerowy to przede wszystkim tekst programu.

    chodzi Ci o kod zrodlowy? Moim zdaniem obie te rzeczy sa chronione.

    > Yup. Ktoś tu niedawno krzyczał, że posiadanie kopii (egzemplarza)
    > programu daje mu prawo do dowolnego dysponowania tym egzemplarzem.
    > Stoi to w sprzeczności z wieloma umowami licencyjnymi.

    oczywiscie, w swietle parwa karnego swoj legalnie uzyckany egzemnplarz
    moze odsprzedac, ale nie moze skopiowac go komus.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 13. Data: 2007-06-29 12:25:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Typowym zastosowaniem tego przepisu byłaby penalizacja kradzieży
    > chronionego kodu źródłowego, czyli szpiegostwo przemysłowe. I taka
    > była moim zdaniem intencja ustawodawcy.

    szczerze watpie.

  • 14. Data: 2007-06-29 12:34:52
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)