  • 1. Data: 2003-04-15 18:45:19
    Temat: Problem z lex'em
    Od: "michalek" <d...@p...onet.pl>

    Wiem że nie zupełnie właściwa grupa ale sądze ze znajde tu wielu
    użytkowaników tego programu ( LEX). Otóż w trakcie instalacji ( Lex omega -
    stan na III 03) pojawia sie informacja o komentarzach jakie zawiera dana
    wersja, po czym w żaden sposób nie umiem ich zlokalizować. We wszelkiego
    rodzaju instrukcjach problem nie jest opisany gdyz wg autorów zakładka
    KOMENTARZE powinna znajdować sie w głównym oknie. U mnie takowej nie ma.
    Byłbym wdzięczny za jakies wskazówki.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-15 19:44:48
    Temat: Re: Problem z lex'em
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23$$$@$$$tenbit.pl>

    'michalek' wyklawiaturzył/a w niusie
    b7hk17$bbe$...@n...onet.pl taką oto treść:

> [...]
    | autorów zakładka KOMENTARZE powinna znajdować sie w głównym oknie. U
    | mnie takowej nie ma. Byłbym wdzięczny za jakies wskazówki.

    IMO to Komentarze trzeba sobie dodatkowo dokupic.

    ->piotr