  • 11. Data: 2008-09-12 18:23:41
    Temat: Re: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 19:02:21 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie zawsze jest normalnie i uczciwie.

    No cóż... mam dość lekkie podejście do pieniędzy i trafił mi się normalny
    pracodawca ;-)
    To co - standardowa odpowiedź psp dla autora wątku: "zmień pracę"? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2008-09-12 20:39:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:jxmbj4fcpwih.rd1r7m48ptoc.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > No cóż... mam dość lekkie podejście do pieniędzy
    To się może szybko zmienić jak ich nie będziesz miał... ;)

    > i trafił mi się normalny pracodawca ;-)
    To się może zmienić nawet jeszcze szybciej.

    > To co - standardowa odpowiedź psp dla autora wątku: "zmień pracę"? ;-)
    Nieee, to jest odpowiedź udzielana przez debili.
    Trzeba umieć i mieć odwagę powalczyć o swoje, a nie po prostu co rusz to
    spier.....ć.

    --
    Jotte