eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji › Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
  • Data: 2008-09-11 16:28:25
    Temat: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zastala mnie taka oto sytuacja: firma w ktorej pracuje wyslala mnie
    na zagraniczna delegacje. Wyplacila zaliczke w euro. Po powrocie, w
    przeciagu kilku dni, rozliczylem sie z pobranych pieniedzy oddajac euro.
    Regula zawsze bylo ze po wykonaniu wszystkich niezbednych czynnosci
    ksiegowosc wyplacala nalezna kwote z delegacji badz tez prosila o wplate
    odpowiedniej kwoty w zlotowkach.

    W moim przypadku firma jest mi winna pieniadze (diete) i niestety
    od prawie 3 miesiecy nie moge sie doprosic ich wyplaty. Aktualnie
    stosowana wymowka jest brak osob ktore moglyby sie zajac wypelnieniem
    papierow i policzeniem ile sa mi winni (okres urlopowy, zwolnienia
    lekarskie itd).

    Z tego co pamietam pracownik ma okreslony w kodeksie pracy termin
    rozliczenia sie z pracodawca z pobranej gotowki. Czy jest gdzies mowa o
    tym ile pracodawca ma czasu na zakonczenie wszelkich formalnosci? Czy
    uklad stosowany przez moja firme (oddawanie waluty zagranicznej i
    czekanie na zlotowki) jest tylko i wylacznie stosowany u mnie czy w
    innych zakladach takze?

    --
    michal