eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji › Re: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
  • Data: 2008-09-12 00:03:55
    Temat: Re: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gacb40$fi7$1@atlantis.news.neostrada.pl mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > No ale właśnie on dostał kasę z góry. Nie wiedzieć czemu jednak zwrócił te
    > euro, zamiast sobie zatrzymać ile tyle ile jego i zwrócić resztę.
    Ja zrozumiałem, że on dostał zaliczkę na różne wydatki, ale nie dostał
    diety.
    Wydatki te okazały się mniejsze a on oddał bez sensu nadwyżkę zaś teraz
    żebrze o wypłacenie diet.
    Jak napisałem wyżej - wszystkie należne pieniądze (w tym diety) należy
    pobierać z góry, a nie bezpłatnie kredytować pracodawcę.

    --
    Jotte