eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji › Re: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
  • Data: 2008-09-11 23:01:27
    Temat: Re: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:gabjg7$pra$1@inews.gazeta.pl Michał <m...@g...pl>
    pisze:

    >> Generalnie, powinni ci niezwłocznie wypłacić różnicę po rozliczeniu
    >> delegacji.
    > Jakis paragraf na to mozesz podac?
    Zasady rozliczania delegacji określone są rozporządzeniami (jedno dla
    krajowych, drugie dla zagraniczych)*, ale obowiązują pracodawców państwowej
    i samorządowej sfery budżetowej. Pozostali pracodawcy mogą stosować własne
    rozwiązania zawarte np. w regulaminach pracy. Jeśli ich nie ma - powinno się
    stosować zapisy tych aktów prawnych.
    Osobiście po podobnych nauczkach stosuję inną zasadę (dość często jeżdżę w
    delegacje) - nie zakładam kasy za pracodawcę - cała należna kasa (przejazdy,
    noclegi, diety itp.) z góry albo nie jadę, bo nie mam pieniędzy.

    *) - rozporządzenia w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności
    przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej
    jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju i
    poza obszarem kraju - znajdziesz łatwo.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1