  • 1. Data: 2004-01-14 15:14:25
    Temat: Rozliczanie godzin pracy programisty
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Witam serdecznie,
    pewna firma świadcząca dla mnie usługi programistyczne ma ze mną podpisaną
    umowę na pewną kwotę w ramach której wliczone jest dajmy na to 100 godzin
    pracy programisty. Oczywistym jest że chcę aby pula godzin była rozliczana
    wg czasochłonności na poszczególne zadania etc. Problem mam w tym, że czasem
    nie zgadzam się z czasochłonnością podaną przez programistę (np. dodanie
    komunikatu "UWAGA" - 3 godziny). W jaki sposób moge prowadzić dyskusję z
    owym człowiekiem, czy mogę powołać się na jakieś przepisy?

    Pozdr
    Cat

  • 2. Data: 2004-01-14 21:55:47
    Temat: Re: Rozliczanie godzin pracy programisty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem głupio sformułowaliście umowę. Trzeba to zmienić i uzgadniać,
    ile chce za dodanie komunikatu "UWAGA" przed wykonaniem zlecenia. Bo tak
    naprawdę, to można to pewnie zrobić i w 20 minut i w dwa dni.