  • 1. Data: 2004-01-14 15:00:31
    Temat: jaki sąd
    Od: "Bono" <b...@c...net>

    Do jakiego sądu mam zanieśc pozew przeciw ZUS?
    Chodzi o to że wypłacali mi 50% należnej renty przez dłuzszy okres czasu
    gdy powienienem dostawac 100%.
    Odwołania do ZUS nic nie pomogły.

    Czy to prawda że musze złożyć ten pozew za pośrednictwem ZUS-u co próbowała
    mi wmówić pani w okienku?
    Jakie dokumenty beda potrzebne?
    z góry dziękuje

  • 2. Data: 2004-01-14 15:07:01
    Temat: Re: jaki sąd
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Bono" <b...@c...net> napisał w wiadomości

    > [.......................]
    > Czy to prawda że musze złożyć ten pozew za pośrednictwem ZUS-u co
    > próbowała mi wmówić pani w okienku?
    > Jakie dokumenty beda potrzebne?

    Prawda, składasz pozew do Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
    właśnie poprzez ZUS.
    Wystarczy sam pozew gdyż cała Twoją "teczkę" z dokumentami
    ZUS wraz z tym pozwem prześle do Sądu.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pewnego dnia nie wytrzymal i uderzyl ową dziewczyne! Zrobił to delikatnie