  • 1. Data: 2004-01-14 14:26:04
    Temat: WYWALOWALI MNIE!
    Od: "WhiteCrow" <w...@p...fm>

    Dwa miesiace temu kupilem mocno rozbite auto z TABLICAMI
    REJESTRACYJNYMI,TWARDYM DOWODEM (niestety u pośredników! 500km
    odemnie).Wyklepalem je od podstaw (wszystko w nim bylo z*ebane lub zgnite).Wiec
    o ewentualnym zysku juz dawno zapomniałem.Dzis dzwoni do mnie URZED REJESTRACJI
    POJAZDOW.że nie przerejestruja auta bo ciaży na nim zastaw komorniczy! NO I
    LEZE! babka z urzedu mówi zebym przyszedl do niej.Ona da mi adres wlasciciela i
    mam sobie z nim wyjasniac! :( auto kupowalem u posredników UMOWA PODPISANA BYLA
    IMBLANKO.No ale dostalem komplet papierów! wiec nie pytałem.

    POMOCY CO TERAZ DORADZACIE (oprócz sznura)

  • 2. Data: 2004-01-14 18:44:31
    Temat: Re: WYWALOWALI MNIE!
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "WhiteCrow" <w...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:1bde.000001f1.4005517b@newsgate.onet.pl...
> [...]
    BYLA
    > IMBLANKO.No ale dostalem komplet papierów! wiec nie pytałem.
    >
    > POMOCY CO TERAZ DORADZACIE (oprócz sznura)

    standardowo w umowach jest paragraf, ze pojazd nieposiada wad prawnych.
    w tej, ktora podpisales jest cos takiego?

    pozdro

  • 3. Data: 2004-01-14 19:28:31
    Od: w...@p...fm

> [...]
    >
    > standardowo w umowach jest paragraf, ze pojazd nieposiada wad prawnych.
    > w tej, ktora podpisales jest cos takiego?

    nie umowa byla prosto z "gieldy samochodowej" i nic o tym nie bylo w niej
    zaznaczone :( jedyne co bylo to ze pojazd uszkodzony.ale potem to zmazalem na
    orginale zeby REJETRACYJNY sie nie przypierniczyl o przeglad.I wszystko poszlo
    ładnie.Tylko dzis telefon mnie załamał! :( no bo podpisywałem umowe imblanko (z
    podpisem sprzedajacej) przygotowana przez 2 kolesi.Nie spisałem ich bo bylem
    zmeczony po trasie.Wiec mam tylko dokladne dane tej kobiety (wlascicielki) i
    pakiet dokumentów