  • 1. Data: 2004-01-14 15:25:56
    Temat: Czy mozna sie odwoływac od wyroku w sadzie Grockim
    Od: "Micha$" <l...@i...pl>

    jezeli tak to na jakich zasadach

    Dzieki za odp

  • 2. Data: 2004-01-14 16:29:06
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Micha$" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bu3n2u$3ih$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > jezeli tak to na jakich zasadach

    po pierwsze: to się nazywa Sąd GRODZKI, a nie grocki

    Po drugie najpierw powiedz jaka sprawa jakie orzeczenie, kiedy zapadło itd

  • 3. Data: 2004-01-14 17:03:59
    Od: "Micha$" <l...@i...pl>

    Cze
    Sprawa o wypadek; na drodze osiedlowej kierowca skrecajac w prawo uderzyl w
    moj samochod (ja skrecalem w lewo)na drodze brak bylo oznaczen wiec dzialala
    regula prawej dloni; moim zdaniem kierowca drugiego pojazdu powinien ustapic
    mi pierwszenstwa;
    Przyjechala policja stwierdzila ze ja przekroczylem os jezdni o 15cm i wina
    jest moja; niezgodzilem sie z ich wersja i nieprzyjolem mandatu. bylem
    wzywany 3 razy na komende w celu wyjasnienia wydazenia (czytaj przyjecia
    mandatu). Mandatu nieprzyjolem.
    Po pierwszej sprawie bylem nastawiony nawet optymistycznie(zgubily sie
    zdjecia, drugi kierowca cos tam krecil) dzis mialem kolejna
    rozprawe;odnioslem wrazenie ze sedzia dziwnie sie na mnie patrzał;
    stwierdzil ze wg zdjec na tym skrzyzowaniu mieszcza sie na pewno 2 samochody
    (maluch+nexia); poprosilem o przejzenie mojej dokumentacji (widac tylko
    jeden pas ruchu >zdjecie zrobione w zimie; i brak chodnika); a on na to nic;
    dodalem ze w tym miejscu jest brak chodnika i ze wszystkie domu obok maja
    chodnik; i jak to jest ze jak ktos niechce chodnika to moze go nie miec ??
    sedzia pokiwal glowa; powiedzial ze nastepna rozprawa 4 lutego;
    Chcialbym sie przygotowac na max'a na ta rozprawe i pytam tak na wszelki
    wypadek; niechcialbym sie dowiedziec o czym juz po fakcie;
    ze swoich zrodel wiem ze komisja budowlana za pieniazki przymknela ono na
    brak chodnika i brak przejzystosci plotu.
    Co moge zrobic prosze o pomoc