  • 1. Data: 2007-03-13 19:19:00
    Temat: Rozdzielnosc majatkowa?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Czy rozdzielnosc majatkowa cos daje jesli zona chiala by odejsc?
    Generalnie, kumpel mial zone (z rodzielnoscia majatkowa:)), ktora ktoregos
    dnia oproznila mieszkanie z wartosciowych rzeczy i znikla.
    Tyle ze nie wiem co tam dalej sie dzieje , czy jej szuka czy nie....chodzi o
    to czy w razie takiej sytuacji cos powinno sie zrobic i co mozna zrobic,
    oczywiscie jesli nam nie odpowiada sposob opuszczenia nas przez zone:)
    Pozdraiwam

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2007-03-18 07:41:25
    Temat: Re: Rozdzielnosc majatkowa?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > Czy rozdzielnosc majatkowa cos daje jesli zona chiala by odejsc?

    Nic nie daje.

    > Generalnie, kumpel mial zone (z rodzielnoscia majatkowa:)), ktora ktoregos
    > dnia oproznila mieszkanie z wartosciowych rzeczy i znikla.

    No widzisz. I nie bajeruj z tym kumplem ...

> [...]
    > to czy w razie takiej sytuacji cos powinno sie zrobic i co mozna zrobic,
    > oczywiscie jesli nam nie odpowiada sposob opuszczenia nas przez zone:)

    Trzeba sobie znaleźć nową kobietę ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com