  • 1. Data: 2007-03-13 19:18:09
    Temat: Mapa na stronę internetową ??
    Od: "MK" <c...@t...pl>

    Witam

    Ostatnio pojawił się wątek o mapie dojazdu na stronie internetowej.

    W związku z tym mam pytanie:

    Jakiej mapy można użyć do zrobienia zdjęcia w celu użycia jej na własnej
    stronie internetowej jako mapki dojazdowej i żeby nie było z tym żadnych
    problemów prawnych ??

    Do autora wątku który miał z tym problem napisałem maila ale jest on bez
    odpowiedzi ...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-13 19:21:31
    Temat: Re: Mapa na stronę internetową ??
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Jakiej mapy można użyć do zrobienia zdjęcia w celu użycia jej na własnej
    > stronie internetowej jako mapki dojazdowej i żeby nie było z tym żadnych
    > problemów prawnych ??

    Najlepiej zadnej. Za to nikt nie zabroni Ci, na podstawie mapy, wykonac
    wlasnego wykresu ulic itp.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2007-03-14 07:11:25
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "MK" <c...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > problemów prawnych ??
    >
    > Do autora wątku który miał z tym problem napisałem maila ale jest on bez

    na podstawie jakiegos zrzutu ekranowego np. z maps.google.com zrob w corelu
    czy czyms wlasna mapke.
    ktos kto troche siedzi (1 rok) w tym programie zrobi to w pol godziny...

  • 4. Data: 2007-03-14 07:25:14
    Od: "mh" <m...@g...com>

    On 13 Mar, 20:18, "MK" <c...@t...pl> wrote:
    > Jakiej mapy można użyć do zrobienia zdjęcia w celu użycia jej na własnej
    > stronie internetowej jako mapki dojazdowej i żeby nie było z tym żadnych
    > problemów prawnych ??

    Uzyj GoogleMaps API.

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2007-03-14 10:35:47
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "mh" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...
    On 13 Mar, 20:18, "MK" <c...@t...pl> wrote:
    > Jakiej mapy można użyć do zrobienia zdjęcia w celu użycia jej na własnej
    > stronie internetowej jako mapki dojazdowej i żeby nie było z tym żadnych
    > problemów prawnych ??

    Uzyj GoogleMaps API.

    GoogleMaps nie ma mniejszych miast... jak narazie

    Użyj do stworzenia poglądowego rysunku mapki na przykład mapa.szukacz.pl

    Serdeczne pozdrowienia
    Marcin

  • 6. Data: 2007-03-14 11:27:12
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2007 20:18:09 +0100, MK napisał(a):

    > Jakiej mapy można użyć do zrobienia zdjęcia w celu użycia jej na własnej
    > stronie internetowej jako mapki dojazdowej i żeby nie było z tym żadnych
    > problemów prawnych ??

    - zrobić własną
    - kupić mapę
    - znaleźć serwis który umożliwia pokazywanie map lub wyznaczanie
    tras i dać na swojej stronie do niego linka.

    Pozdrawiam,
    Henry