  • 1. Data: 2005-07-12 06:11:17
    Temat: Rozbieżność między danymi w Księdze Wieczystej a mapami
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.
    Właśnie przeczytałem sobie dokładnie odpis z KW i stwierdziłem, że na mapce nie
    jest zaznaczonych kilka działek znajdujących się ma mojej posesji. Co jest w
    mocy prawa - zapis w KW czt umiejscowienie tego na mapie.
    Jak rozwiązać ten problem?
    Pzdr grem1

  • 2. Data: 2005-07-12 07:23:35
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

> [...]
    > jest zaznaczonych kilka działek znajdujących się ma mojej posesji. Co jest
    > mocy prawa - zapis w KW czt umiejscowienie tego na mapie.

    Gdyby bylo odwrotnie tzn w ksiegach by nie bylo a faktycznie i na mapach by
    bylo to:
    poszedl do prawnika (moze notariusza) aby ten wystapil do sadu o ujawnienie
    w ksiegach.

    A w czym masz problem ? .... bo jesli zrobilbys to o czym piszesz dla
    wszystkich dzialek w miescie to stwierdzilbys ze w 99% sa rozbieznosci!
    w takim kraju zyjemy a na dodatek teraz jeszcze w hujni europejskiej

    TB

  • 3. Data: 2005-07-12 07:38:00
    Od: g...@p...onet.pl

    > A w czym masz problem ? .... bo jesli zrobilbys to o czym piszesz dla
    > wszystkich dzialek w miescie to stwierdzilbys ze w 99% sa rozbieznosci!
    > w takim kraju zyjemy a na dodatek teraz jeszcze w hujni europejskiej

    To wyszło przy okazji. Po prostu robia w okolicy kanalizę i biuro projektowe
    przysłało kwity, by wyrazić zgodę na kopanie itp sprawy. Sprawdziłem ich mapkę
    i wykryłem błędy. Poszukałem innych map (starych - ze starostwa) i
    stwierdziłem , że na mojej posesji nie są w ogóle zaznaczone dwa numery działek.

  • 4. Data: 2005-07-12 08:27:14
    Od: CosMo <v...@t...epf.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > stwierdziłem , że na mojej posesji nie są w ogóle zaznaczone dwa numery działek.

    zastanów się... kto miałby zmieniać całe mapy tylko dlatego, że ktoś
    sobie zrobił podział działki... przecież to idioctwo... obowiązuje zapis
    w KW.
    --
    ...open your eyes!!...

  • 5. Data: 2005-07-12 09:24:07
    Od: Wojciech Skorupski <w...@i...pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > jest zaznaczonych kilka działek znajdujących się ma mojej posesji. Co jest w
    > mocy prawa - zapis w KW czt umiejscowienie tego na mapie.

    W przypadku sporu dla celów dowodowych przyjmuje się, że KW zawiera dane
    o stanie faktycznym (rękojmia wiary ksiąg wieczystych). Jednak w
    przypadku gdy nie ma sporu procesowego i istnieje tylko wskazana przez
    Ciebie niezgodność, należy wystąpić do sądu prowadzącego księgę o
    skorygowanie zawartych w niej danych.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-07-12 12:04:33
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > przypadku gdy nie ma sporu procesowego i istnieje tylko wskazana przez
    > Ciebie niezgodność, należy wystąpić do sądu prowadzącego księgę o

    Dzięki
    Pozdrawiam
    grem1